Midweek naar Noordwijk. Wat is er allemaal te doen in de omgeveing

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door muppettje, 12 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Zoals de titel al zegt gaan wij binnenkort een midweek naar Noordwijk. Iemand nog leuke suggesties waar we heen kunnen gaan in de omgeving?
    En waar we lekker uit eten kunnen?

Zelf hadden we het volgende al gezien:

Naturalis (geen idee als het al geschikt is voor de meiden)
    Madurodam
    Doe&beleef van sesamstraat in Kijkduin
    Corpus maar daar mogen de meiden nog niet in dus die valt af.

We gaan in totaal met 4 personen waaronder mijn tweeling van 2,5 jaar.

2. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Sealife im scheveningen? Dat zijn wel veel aquaria en ik ken je kinderen niet, dus is moeilijk in te schatten. Over het strand wandelen. In scheveningen heb je tevens de beste vishandel van het land (simonis).
    Noordwijk zelf ken ik niet goed genoeg om tips te geven. (Ik ken er alleen een goede, maar kleine, paardenzaak)

3. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Genoeg leuks te doen! Heb 18 jaar in een naast gelegen dorp gewoond haha!
    Even denken wat heel leuk is is de badplaatst Katwijk! Hele mooie boulevard en leuke en lekkere restaurants. Aan de boulevard bij het centrum zit 'Friends' 'Sunset boulevard' en 'de comedy' erg lekker en gezellig eten!

Naturalis is wat moeilijk voor 2,5 jarige. Maar wel leuk om de opgezette dieren te bekijken!

De stad leiden is heel mooi om doorheen te wandelen. Buiten de winkelstraat heb je veel mooie steegjes en burchten. Echt heel leuk!

En natuurlijk Madurodam! Heel leuk voor de kleintjes!
    Scheveningen is ook leuk om te bezoeken! Daar ben je dan praktisch al.

Ik denk dat je zo al aardig wat te doen hebt!
    Vooral Katwijk raad ik je aan! Echt heel leuk!!

Veel plezier!

4. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Space Expo zit ook in Noordwijk.
    Is wel ontzettend KLEIN en dus zeker niet dagvullend

5. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Bedankt voor de reacties. Was nog vergeten te zeggen dat onze hond ook mee gaat. We zien leuke dingen voorbij komen. Het hoeft niet dagvullend te zijn.

Weten jullie dat toevallig ook mogen de honden in de winter op het strand.?

En zit er bv ook een wokrestaurant in de buurt.? Waar je echt van alles kunt eten. (Werldkeuken)

6. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Honden mogen op het strand ja. Google eens op honden stramd noordwijk. Daar vind je de regels :).

7. bloem3

bloem3 Actief lid

17 mrt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herten kijken in de duinen achter Noordwijkerhout. Met kindjes naar Kidszoo binnenspeeltuin. Zwembad Binnenzee of Golfslagbad in hotels van oranje. Kinderboerderij in Noordwijkerhout. Uit eten pannenkoekenboerderij Langs berg en dal. Relaxed en lekker eten terwijl je kinderen spelen. Wandelen met hond bij Oosterduinse meer.
    Veel plezier!

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Kids zoo in Noordwijkerhout, monckey town in warmond.
    Honden mogen Katwijk op het strand als het onder de 19 graden is.
    Naturalis moet je alleen heen gaan als je het zelf leuk vind. Kids van 2.5 zullen daar weinig aan vinden. Als het mooi weer is dan is het monckey bos is Wassenaar ook erg leuk. Kinderen kunnen daar hutten bouwen en lekker klimmen en klauteren.

9. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Bedankt meiden voor de reacties zitten leuke dingen die we kunnen gaan doen. Vooral de binnenspeeltuin is een leuk idee als we slecht weer hebben.

Ik heb even op google gekeken voor een wokrestaurant en nu kwam ik deze tegen:
    Restaurant Oriental Noordwijkerhout - Noordwijkerhout Is dit een goede wok en heeft die ook andere eten erbij zoals: patat, minifrikandel, bitterballen, pizza's, hamburgers en van die crepes?
    Dat kon ik niet vinden of ik heb natuurlijk heel verkeerd gekeken..

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ga je toevallig naar Toppark Noordwijkse Duinen? Ben daar met Oud&Nieuw geweest met man, zoon en hond, was super! Op 1 januari naar het strand geweest en er waren heel veel honden, gewoon bij de ingang van het strand naar beneden lopen en je hond loslaten haha, je ziet de honden vanzelf lopen. Super leuk!

11. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Nee we gaan naar dit park tulp&zee. Op het park is eigenlijk niks te doen voor de meiden. En de hond kan nu ook mooi mee die zal zich wel helemaal uitleven op het strand. Zijn jullie 2 dagen gegaan?

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ja wij zijn 2 nachten geweest, dus 3 dagen eigenlijk. Was echt heerlijk even! Was een vuurwerkvrij park, vandaar dat we daar naar toe wilden.

13. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ja het is een goed restaurant. Ik ben er nog niet wezen wokken. Wat ook lekker is en zal ook vast bij jullie in de buurt zitten Lacubanita. Die zit op de boulevard van Noordwijk.

14. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik wil je Sesamstraat eigenlijk afraden.. Het is... 'wel oke'.. Maar het wordt een stuk leuker geschetst dan het is.. Wij zijn er geweest vorig jaar met ons zoontje en een vriendinnetje. Het was dat ze zich samen goed kunnen vermaken, maar daar binnen is niet zoveel aan..
    We hebben 1x elmo voorbij zien komen en verder was het niet zoveel.. dat decor, daar kunnen kinderen niet in..

15. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Hmm dat is balen. Heb al 4 kaarten gekocht via vakantieveilingen. Dus wij gaan er wel heen hopen dat de meiden het leuk vinden..

16. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Dat is zeker lekker er even tussen uit.. Hebben jullie helemaal geen vuurwerk gehoord.? Doen jullie dat elk jaar naar een vuurwerkvrij park.?

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jawel we gingen gewoon voor ons huisje staan en konden zo in de wijde omtrek vuurwerk zien! Maar op het park mag het niet dus daar is het lekker rustig en kon ons mannetje en hond lekker slapen zonder wakker te worden :)

Dit was de eerste keer naar een vuurwerkvrij park. Voor mij voor herhaling vatbaar, maar mijn man houdt nogal van vuurwerk afsteken dus denk aankomend oud & nieuw weer thuis haha

18. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Wij hadden de kaarten ook via vakantieveilingen. De kids vonden het op zich leuk hoor. Alleen wordt het veel mooier geschetst dan het is.. Maar dat valt die kinderen niet op natuurlijk :) Zou er in ieder geval niet de volle mep voor betalen..

19. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Dat hebben we ook niet gedaan gelukkig. Hebben er 15 euro voor betaald inc de 5 euro administratie kosten. Vaak vinden de kinderen het leuk en zijn wij zoiets van hmm daar is niet zoveel aan.

20. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Dat klinkt wel goed dat jullie alles zagen in de wijde omtrek. Haha leuk zo'n man die zelf ook graag vuurwerk mag afsteken. Mijn man heeft dat niet. Vroeger had hij dat wel.. ;)

Deel Deze Pagina