Valentino klinkt dat 'aso'

Discussie in 'Babynamen' gestart door Missprincesa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik vind Valentino eerlijk gezegd een hele leuke naam! ik moet denken aan een knap getint jongetje:)

2. soeee

soeee Niet meer actief

Klinkt goed als je 'meisje' zegt! :D Geloof nu maar echt dat het een meisje is!! En die namen, poeeeeh wat ben jij aso zeg. Grapje natuurlijk :D

3. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    jaaaaa Soeeeeeeeeeee en ik geniet er van om aso te zijn :p hahahaha nee hoor ben gewoon lekker mezelf en op zen tijd een beetje gek zegt mijn oudste zoon :D

4. soeee

soeee Niet meer actief

Jezelf zijn kan echt niet, vind ik echt aso! Hahaha, okeeeeee ik stop al :D

5. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    Ben blij dat ik me niet hoef voor te doen als een ander dat gaat echt niet goed komen haha

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik vind het een een naam voor mensen uit een laag sociaal milieu...
    En ik weet dat ik niet de enige ben die dat zal vinden en denken. Het lijkt me niet zo handig om je kindje zo'n stempel al mee te geven.

Wat vind je van Matthias?? Rohan Matthias klinkt al heel anders. Vind ik persoonlijk leuker dan Matheo.

7. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    maartje84 bedankt dat mijn kinderen volgens jou een stempel hebben......

gelukkig zegt de huisarts dat ze niks mankeren, en volgens mij is dat toch de persoon die zoiets kan vast stellen....of heb ik het nou verkeerd met mijn afkomst uit een lager millieu.........

8. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Vind Valentino best kunnen als tweede naam en niet aso hoor

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Goh, heb alle berichten gelezen maar het lijkt er wel op alsof jij ZELF wilt dat jouw kinderen een stempel hebben. Ik reageerde namelijk op de naam welke TS hier heeft neergezet en daar meningen om vraagt. Maar door jouw berichten lijkt het alsof het topic hier om de namen van jouw kinderen moet gaan. Open toch lekker je eigen topic als je heel hard wilt roepen dat je uit een laag sociaal milieu komt...

10. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    nee maartje je discrimineert mensen die hun kinderen een naam hebben gegeven die volgens jou uit een laag sociaal millieu komen, ik kan daar gewoon slecht tegen.

ik vind valentino een prachtige naam en associeer deze nergens mee!

verder om duidelijk te maken mijn kinderen hebben namen met dezelfde klanken en ja als iemand het dan over een laag sociaal milieu hebben dan voel ik mij daarop aangesproken

beter een Valentino in de klas dan 10 fleurtjes of 5 sem's waarvan de juffrouw moet zeggen fleur s jij mag het zeggen of sem g wat is jouw antwoord?

ik wil helemaal geen rottigheid schoppen verder maar vind dat je namen niet mag koppelen een een laag sociaal milieu dat is discrimineren!

11. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Matthias vind ik dan weer helemaal niks, wil juist een naam die wat meer spaans klinkt.

12. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Prachtige naam Valentino! Ook als eerste naam! Een Valentino op de universiteit klinkt perfect toch. Wat nou laag sociaal milieu. Gewoon een mooie naam!!!

13. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    Rohan Deliano
    Rohan Santino
    Rohan Navarro
    Rohan Enrico
    Rohan Mateo

14. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    +1 helemaal mee eens

15. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Nee, ik vind Valentino niet zo mooi. Inderdaad een beetje neigen naar ordinair.

Ik denk overigens dat iedereen wel (onbewust) bepaalde associaties heeft bij een naam, dat voorkom je niet. Als jij zelf achter de gekozen naam staat is het toch prima?

16. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Dit is een grapje toch?
    Niemand noemt zijn kinderen zo..:)

Wil niemand beledigen..

17. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ miss mex, ik snap wel dat je je persoonlijk aangesproken voelt, maar ik vraag er natuurlijk wel uitdrukkelijk om. Ik weet dat die associaties er zijn en dat de meeste mensen ze hebben (alleen verschillende associaties bij verschillende namen). Uit je post blijkt dat jij ze bijv. ook hebt bij de naam fleur.

18. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naam staat nu trouwens vast hoor ro.han m.ateo

19. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ik vind Rohan een supernaam en Valentino hlemaal niks. Idd beetje aso. Vind ze ook niet bij elkaar passen. Als je dan spaans wil vind ik Davide een mooie tweede naam

20. Papaver

Papaver Niet meer actief

Oh Rohan mateo is ook leuk!

Deel Deze Pagina