1e echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door witte reus, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

    witte reus Fanatiek lid

    27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede morgen meiden

    ik heb ee vraagje : ik krijg als ik 7.5 week zwanger ben een echo maar ik las ergens dat je die dan inwendig krijgt...

    hoe zit dat precies?

    gr Witte Reus
     
  2. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    is niets bijzonders meid, weet niet of je wel eens een keer een uitstrijkje hebt gehad?

    maar daar kun je het mee vergelijken, je moet gaan liggen en dan brengen ze een soort "staaf" in waarmee ze in je baarmoeder kunnen kijken.

    doet geen zeer niets, dus maak je geen zorgen, voor je het weet sta je weer buiten..

    succes
     
  3. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hoeft niet altijd het geval te zijn hoor, net of ze wat zien met de gewone echo of niet. Soms zien ze wat met de gewone echo en hoeven ze niet inwendig te kijken.
    Het is echt pijnloos en als je dan je wondertje op het scherm zien, dan ben je dat ook snel vergeten hoor.. 8)
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    met 7,5 uitwendig is wel erg moeilijk hoor.
    Zit nog zo diep achter je schaambot.
    Ze zullen zeer waarschijnlijk inwendig doen.
    de 2de van mij met 10 weken en 1 dag ging zelfs nog inwendig, veel mooier plaatje volgens de gyn.
     
  5. roses

    roses Fanatiek lid

    12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Met 6 weken en 3 dagen heb ik een inwendige echo gehad. Met 8 weken en 3 dagen een uitwendige. Toen was het prima te zien.
    Ik vond een inwendige echo helemaal niet vervelend. En idd als je je kindje ziet ben je het direct vergeten!
     
  6. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    ben het helemaal eens met de andere meiden, ik had weliswaar om een andere reden een inwendige echo (controle, mijn moeder had eierstokkanker), maar het stelt echt niets voor. Helemaal niet lijkt me als je dan je kindje even kunt zien.

    O en die staaf klinkt misschien eng, maar is heel erg dun hoor! Is echt niet zo vervelend als het lijkt.

    Liefs suus
     

Deel Deze Pagina