Valerio & Dennis ondergaan bevalling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pinguin72, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Geweldig! Ben wel zeer benieuwd of dit ooit is getest door vrouwen die zijn bevallen?

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Gwahaaa, hilarisch! Heb het vorige seizoen ook alle afleveringen gezien, stelletje mafketels!

3. zogelukkig

Ik heb een tens en al zet ik die op mijn buik, dat voelt niet als weeën hoor. Zijn gewoon elektroshocks. Dat voelt niet als een samenkrampende baarmoeder.

4. adi

adi Niet meer actief

volgens mij hebben ze die op zn hardst gezet om hun buikspieren te laten verkrampen, maar het voelt idd anders.

5. zogelukkig

Buikspieren en baarmoeder. Die pulsjes zijn vervelend ja, maar kom, niet te vergelijken met ww-en! Het lijkt heel wat, dat ze ondergaan, maar het blijven mannen hè: daar moet je al een ambu voor bellen als ze hun grote teen stoten!:D

6. adi

adi Niet meer actief

Hehehe volgens mij was dat ook hun conclusie na de uitzending.
    heb ook ergens gelezen dat aangetoond is dat mannen technisch een hogere pijngrens hebben, maar de baringspijn niet zouden kunnen overleven.

Ik vraag me af of mijn vent flinke menstruatiepijn wel zou doorstaan haha

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    er zit ook een grote maar aan...vrouwen maken hormonen aan als ze gaan bevallen...zo bereid ons lichaam ons voor op de pijn. we kunnen het daarom wat beter dragen..........(doet nog verrekte pijn!) Maar het zou het wel iets makkelijk maken.

Mannen hebben die hormonen niet......

8. adi

adi Niet meer actief

klopt, maar dit soort dingen moet je ook niet vertellen aan mannen ;)

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ja precies. En wat hier al werd verteld, wij maken hormonen aan. Dus datgene wat zij daar voelen is dus heel anders dan echte weeën.

10. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    haha geweldig

11. Onje

Onje Niet meer actief

12. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Nah vind het wel grappig maar ook erg flauw.
    Bij ons zou een bevalling ook vele malen pijnlijker zijn dan zonder al die pijnstillende hormonen.
    Vermakelijk om te zien, maar geen eerlijke vergelijking of juiste indicatie hoe vrouwen een bevalling beleven

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat klopt op zich wel, maar de vrouwen die die apparaten bedienden, gaven ook aan dat het echte werk eigenlijk nog moest beginnen. En het duurde maar 2 uur.
    Dus ik denk dat deze ervaring uiteindelijk een echte bevalling nog totaal niet benadert.

Ik roep hier vaak tegen mijn man dat het echt maar goed is dat mannen niet hoeven te bevallen, want die zouden er echt bij bosjes dood aan gaan ;)
    Als ik zie hoe hij, en zijn zoon ook al, reageren op pijn.... en als ik dat dan zet tegenover de manier waarop zijn dochter en onze oudste dat doen.... (die piepen dus niet zo gauw).
    Als hij op zijn werk 's ochtends zijn teen gestoten heeft, hoor ik dat 's avonds onder het eten nog terug ;)

14. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Wellicht waar. Toch denk ik dat mannen ansich ook prima in staat kunnen zijn om een bevalling te doen onder dezelfde condities als een vrouw. Vrouwen klaren de klus ook enkel omdat dat de natuur nou 1 keer heeft bedacht dat alleen vrouwelijke mensen kinderen kunnen baren. Heel veel vrouwen zijn ook ontzettend kleinzerig en genoeg vrouwen vallen al flauw als er een injectie gegeven moet worden. Maar toch kunnen zije bevallen. Elke vrouw kan bevallen.
    Dus in theorie mannen ook. Bovendien is het nooit aangetoond dat mannen kleinzeriger zijn dan vrouwen. Dat is volgens mij ook gewoon een fabel die wij vrouwen graag in stand houden.

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Om dit te laten slagen zouden ze ook alle kwaaltjes vooraf moeten hebben en 9 maanden met een gewicht op hun buik lopen xD Maar ik kan me voorstellen dat dat iets te gortig is hahahaa.

16. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Whahahaha ik lig helemaal dubbel!!

17. Delta

Delta Niet meer actief

Leuk! Haha! Dat programma met hun is altijd wel lachen

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Haha, super. Iemand moet een praktijk beginnen, waar mannen tegen betaling dit kunnen ervaren. Wedden dat er genoeg mama's zijn die de papa's hierheen willen sturen, om een mooie boterham mee te verdienen :p. Of misschien vrouwen met een kinderwens die alvast een voorproefje willen (waarschijnlijk niet verstandig, haha).

Wat betreft hormonen tegen pijn. Voor een groot deel maken mannen deze ook gewoon aan hoor. Als je pijn hebt gebeurt er namelijk van alles in je lijf en worden er ook gelijk endorfinen aangemaakt om de pijn iets te verzachten. Maar inderdaad lang niet genoeg om je goed bij te voelen, pfffff.

19. Nescio

Nescio Niet meer actief

Haha :D

Ik herinner van mijn bevalling dat ik de weeën heel in het begin (dus eigenlijk van 3 naar 5 cm) het ergst vond. We waren nog thuis en mijn man mocht alleen maar achter me staan en op mijn stuitje duwen. Ze deden niet zozeer pijn, als dat ik ze vervelend vond en dat ze me elke keer verrasten.

De weeënstorm later, met buik-, rug- en beenweeën waarin ik in krap 2,5 uur van 5 cm naar volledige ontsluiting ben gegaan, vond ik gek genoeg een stuk beter te doen. Heeft toch met hormonen te maken, denk ik.

20. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook mannen zijn in staat deze 'pijnbestrijdende' hormonen aan te maken hoor. Zijn niet specifiek vrouwelijke hormonen of hormonen die alleen tijdens een bevalling vrijkomen.

Hihi, ik was tussen de weeën door helemaal high van de endorfines. Viel steeds weg. Elke keer dacht ik: "Zo, nu even lekker slapen" en dan hup, kwam er weer een wee. Toen ze eenmaal geboren was kon ik juist niet meer slapen van de adrenaline. :D

Wel leuk dat ze het testen. Heb ook die documentaire van die Engelse man gezien. Hilarisch!
    Natuurlijk is het bij lange na niet het echte werk. Zij hoeven het maar een paar uur te doen en daarna niet nog een baby eruit te persen. Daarnaast denk ik dat een flinke perswee echt niet na te bootsen is. Maar goed, respect dat ze het doen, want prettig zal het zeker niet zijn geweest.

Deel Deze Pagina