Ik heb er al eerder een topic over gelezen maar die is gesloten... Wij vertrekken 3 mei as naar Menorca met ons dochtertje van dan net 1 en dochter van 4. Nu vroeg ik me af, heb je op menorca in de supermarkten potjes olvarit ofzo? Onze Luna eet helaas echt geen verse groente en fruit. En anders moet ik dat voor 8 dgn allemaal mee gaan sjouwen. En dan een ander vraagje, zou ik met Luna daar het zwembad in kunnen? Of zou dat nog te koud zijn voor dr?! alvast bedankt!
Je kan er alles krijgen hoor, geen Olvarit maar wel engelse en spaanse merken, net zo uitgebreid als hier. Je moet dan wel naar de grote supermarkt bij de haven gaan, daar hebben ze de meeste keus.
Wij hebben super mooi weer gehad, het was gemiddeld zo'n 26 graden iedere dag met lekker veel zon! Het was een super hotel en we hebben ons prima vermaakt!
Ook wij zijn er vorige zomer geweest..dat was echt een topvakantie! Hoe het weer is in mei weet ik niet, wij ging in augustus en hadden heerlijk weer! Soms was het zwembadwater 's ochtends nog een beetje fris, maar dan gingen we lekker 's middags. Het is een mooi en fijn complex en ik zou heel graag nog s teruggaan, dat zit er nu even niet in maar wie weet over een aantal jaar. Veel plezier vast!