Valkparkiet weggevlogen :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Ummi92, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Ja he hahaha mijn vader heeft de vogel gekocht en de vogel richtte zich alleen op mij en leerde alleen van mij dus toen ik ging trouwen had ik hem meegenomen toen heeft hij 3 dagen niet gepraat enzo ookal kende hij mij en ik had van de week gebeld ze zei hij is stil en bang bel over weekje terug. Dus ik ga morgen weer even bellen. Ik ben super benieuwd.

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik vind ze helemaal niet op elkaar lijken.
    Als je kijkt bij de linkervogel, die heeft veel meer witte kleur onder dat oranje rondje.
    Bij de linkervogel zit dat oranje rondje ook vlak naast het oog. Bij de rechtervogel zit dat oranje bolletje een stuk verder van het oog.

Ik ben bang dat het niet dezelfde is.. :(

3. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Op de foto's is zijn kopje verschillend gedraaid maar volgens mij is het jouw vogel, hoop het wel voor je.

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja dat vond ik ook, die ene vogel heeft meer wit. Aan de andere kant, waar is deze vogel gevonden? In jouw buurt? En wanneer? Hoeveel van die vogels ontsnappen er? Ik zou zeker gaan kijken. Ben benieuwd!

5. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik hoop voor je dat het hem is.ik was ooit superblij dat iemand mijn poes had teruggevonden en ben ze gaan halen en mijn man en kinderen zagen meteen dat het hem niet was :$ oeps!maar hij heeft toch nog negen jaar gelukkig bij ons geleefd ;)

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nou al gebeld? mag toch hopen van wel..

7. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Er is hoop! De valkparkiet van mn zusje is een paar jaar geleden ook weg gevlogen.. hij kon niet zo goed vliegen, en slechte conditie. Stad en land afgezocht.. roepen, fluiten al wat ons geleerd is, en na een hele week, issie terug gekomen!! Dus het kan wel

wb de foto's van de vogels.. ik vind ze niet op elkaar lijken, de patronen en de kleuren kloppen niet..

8. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Het was hem ook helaas niet...echt jammer..nu al week geleden. Ik hoop dat hij nog terug komt. De kooi staat nog altijd open in de tuin..

9. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ah, wat balen zeg!!!

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Jammer.... ik was er al een beetje bang voor.

11. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Jammer zeg, het is altijd enorm vervelend als er een huisdier vermist word.
    Hopelijk komt hij nog terug....is trouwens alles goed gegaan met de bevalling????

12. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Jaa de bevalling is inmiddels bijna 1 jaar geleden. Ik woon erg klein en liet de vogel daar. Vrijdag ga ik oververhuizen en had hem graag meegenomen. Ik denk dat hij niet meer terug komt.

13. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Hij is terug !!!!!!!! Gevonden wijk verderop. Hij is gister door een kraai aangevallen en daardoor hebben ze hem kunnen vangen. Vandaag opgehaald bij het asiel. Morgen naar de dierenarts. Hij heeft 3 weken buiten geleefd. Wat een wonder!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      57,5 KB
      Weergaven:
      34
  14. rums

rums Niet meer actief

Wow! Top dat je hem alsnog terug hebt gekregen.

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wow! Wat bijzonder zeg!
    Wel alles goed zoals het eruit ziet? Omdat je zegt dat hij is aangevallen.

16. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    zo zeg wat een echte wonder dat je hem na 3 week weer hebt beestje zou wel blij zijn dat hij nu zijn eten en drinken krijgt

17. Zie je wel, wonderen zijn de wereld nog niet uit! Super dat hij terug is. Ik hoop dat alles goed met hem is.

18. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Awhh wat liefff

19. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Hij heeft een antibioticakuur gekregen en zoals het er nu uit ziet is de kans groot dat hij er boven op komt!!

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Geweldig! Geniet van elkaar.

Deel Deze Pagina