Ja he hahaha mijn vader heeft de vogel gekocht en de vogel richtte zich alleen op mij en leerde alleen van mij dus toen ik ging trouwen had ik hem meegenomen toen heeft hij 3 dagen niet gepraat enzo ookal kende hij mij en ik had van de week gebeld ze zei hij is stil en bang bel over weekje terug. Dus ik ga morgen weer even bellen. Ik ben super benieuwd.
Ik vind ze helemaal niet op elkaar lijken. Als je kijkt bij de linkervogel, die heeft veel meer witte kleur onder dat oranje rondje. Bij de linkervogel zit dat oranje rondje ook vlak naast het oog. Bij de rechtervogel zit dat oranje bolletje een stuk verder van het oog. Ik ben bang dat het niet dezelfde is..
Op de foto's is zijn kopje verschillend gedraaid maar volgens mij is het jouw vogel, hoop het wel voor je.
Ja dat vond ik ook, die ene vogel heeft meer wit. Aan de andere kant, waar is deze vogel gevonden? In jouw buurt? En wanneer? Hoeveel van die vogels ontsnappen er? Ik zou zeker gaan kijken. Ben benieuwd!
ik hoop voor je dat het hem is.ik was ooit superblij dat iemand mijn poes had teruggevonden en ben ze gaan halen en mijn man en kinderen zagen meteen dat het hem niet was oeps!maar hij heeft toch nog negen jaar gelukkig bij ons geleefd
Er is hoop! De valkparkiet van mn zusje is een paar jaar geleden ook weg gevlogen.. hij kon niet zo goed vliegen, en slechte conditie. Stad en land afgezocht.. roepen, fluiten al wat ons geleerd is, en na een hele week, issie terug gekomen!! Dus het kan wel wb de foto's van de vogels.. ik vind ze niet op elkaar lijken, de patronen en de kleuren kloppen niet..
Het was hem ook helaas niet...echt jammer..nu al week geleden. Ik hoop dat hij nog terug komt. De kooi staat nog altijd open in de tuin..
Jammer zeg, het is altijd enorm vervelend als er een huisdier vermist word. Hopelijk komt hij nog terug....is trouwens alles goed gegaan met de bevalling????
Jaa de bevalling is inmiddels bijna 1 jaar geleden. Ik woon erg klein en liet de vogel daar. Vrijdag ga ik oververhuizen en had hem graag meegenomen. Ik denk dat hij niet meer terug komt.
Hij is terug !!!!!!!! Gevonden wijk verderop. Hij is gister door een kraai aangevallen en daardoor hebben ze hem kunnen vangen. Vandaag opgehaald bij het asiel. Morgen naar de dierenarts. Hij heeft 3 weken buiten geleefd. Wat een wonder!!!
zo zeg wat een echte wonder dat je hem na 3 week weer hebt beestje zou wel blij zijn dat hij nu zijn eten en drinken krijgt
Zie je wel, wonderen zijn de wereld nog niet uit! Super dat hij terug is. Ik hoop dat alles goed met hem is.
Hij heeft een antibioticakuur gekregen en zoals het er nu uit ziet is de kans groot dat hij er boven op komt!!