kleertjes wassen wanneer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door luca84, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca84

luca84 Niet meer actief

wanneer gaan jullie alle kleertjes wassen?

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    allereerst. Je moet je kleertjes wassen wanneer jij dat wil.:)

Ik heb dat geloof ik met 35 en 37 weken gedaan of zo. Misschien nog wel vaker (tsja, nesteldrang :p).

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik denk dat ik hier rond week 33/34 eens ga wassen, aangezien manlief dan ook vakantie heeft en we grote opruiming willen huoden tegen die tijd!

4. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Ik ben er een uur geleden mee begonnen :)

5. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ik ben er ook sinds deze week mee begonnen :)

6. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Ik heb dat toen in mijn verlof gedaan, volgens mij rond de 36 weken ongeveer.
    Maar je moet het inderdaad doen wanneer jij wilt!

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik ben met 31 weken begonnen, ik had er gewoon veel zin in! En ik krijg nog steeds kleertjes van iedereen (en uiteraard ook nog wat nieuwe dingetjes die ik zelf koop...:D) die kan ik dan lekker op mijn gemak erachteraan wassen.

Gaf mij op dat moment een rustig gevoel... kan het maar af zijn!

8. marie78

marie78 Niet meer actief

Met 34 weken begon mij verlof, toen heb ik alles uitgewassen. Heerlijk gevoel toen alles netjes,schoon en gestreken in de kast lag.

9. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Met 35 weken komt mijn zusjes een week en die wilde heel graag helpen. Dus gaan we het dan doen :p

10. 1984Wen

1984Wen Actief lid

28 jun 2010
    200
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Heerlen
    Ik heb afgelopen weekend alles gewassen. De spulletjes die niet gestreken mogen worden hangen al in de kast en de rest strijk ik met en met weg. Zo kan ik de spulletjes die ik nog koop of krijg er achteraan wassen. Ik hou er nu eenmaal van om alles af te hebben. Dat geeft me rust.

11. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Met 35 weken. Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Ik was alleen met 1 was wel klaar hoor... Tis allemaal zo klein spul en ik heb veel lichte kleertjes, die dus bij elkaar konden, dus na 1 keer wassen was ik klaar...
    Die paar donkere dingetjes heb ik met onze eigen was mee gedaan, binnen een paar dagen had ik de babywas gedaan...

12. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

O, ik wil dit weekend al gaan wassen. Ben er dus veel vroeger mee dan jullie. Het kamertje is gisteren bezorgd. Vandaag dus alles lekker op zijn plek schuiven, sopje erdoor.
    Dan kan ik lekker alles dit weekend wassen en schoon in de kast leggen.

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha volgens mij ben ik ook aardig vroeg dan.. Ik heb gisteren al de eerste babywas er door heen gedraait en was van plan van de week er nog een door te draaien. Ach je moet wat als je je verveelt..

14. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Heb ze nog (steeds) niet gewassen. ga denk ik volgende week beginnen. Wil eigenlijk wel met 37 weken alles gewassen hebben, dus heb nog iets meer dan een week... ;)

Had het anders wel eerder gedaan, maar zitten nog volop in verbouwing, overal stof enz.. dus heb nog niet echt de behoefte om te wassen..wil eerst graag de verbouwing klaar en dan wassen, alles schoonmaken etc..

15. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Hier al wel de behoefte, maar ik moet het van mezelf bewaren voor als ik verlof heb. Anders heb ik dan niks meer te doen zeg maar. Dat duurt nog twee weekjes, dus met 36 weken ga ik de babywasjes doen.

16. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht tot ik met verlof ben, wil het enerzijds op tijd af hebben, maar aan de andere kant wil ik het ook niet te lang ongebruikt in de kast hebben liggen.

17. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik ben er afgelopen week mee begonnen en heb nu de hydrofielen, spuugdoekjes, badcapes, beddengoed en rompers gewassen en ga komende week beginnen met de echte kleertjes.

18. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Welke maat kleertjes wassen jullie?

19. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    ik heb trouwends nog niets gewassen doed at over een week of 4 á 5

20. CindyCM

CindyCM Actief lid

21 mei 2010
    112
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alles in de 30e week gewassen. Ik was er ook vroeg mee, maar het gaf me een gerust gevoel dat het klaar was.

Deel Deze Pagina