wie heeft er tips voot mij?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door matje, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matje

matje Niet meer actief

onze dochter is 9 maanden oud en normaal gesproken een tevreden kindje
    maar ze is altijd verkouden en hoest altijd erg veel, waardoor ze niet slaapt (en wij dus ook niet;))
    ik ben al een paar keer bij de huisarts geweest en ze heeft al 3 keer een antibiotica kuur gekregen
    vaker mag ze niet meer zegt de dokter.
    ze heeft een pufje maar dat haalt ook niet veel uit!
    ze zit gewoon niet lekker in d'r vel
    en wij kunnen natuurlijk ook niet elke dag altijd maar neusspray, luuf en hoestdruppels blijven gebruiken

iemand hier ervaring mee of tips wat we hiermee moeten?

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    Dat is zo vervelend... De oudste was de eerste twee jaar ook bijna continu ziek...de jongste is nu bijna 3 maanden en al drie maanden verkouden...heel fijn, maar niet heus. Zolang het een zoutoplossing is, mag dat dagelijks, aldus de huisarts hier. Luuf lijkt me ook wel altijd mogen, hoestdruppels misschien niet.

Misschien helpt een (doorgesneden) ui op haar kamer en/of haar bedje met het hoofdeind wat verhogen. En als ze wat ouder is zou je haar echina force kunnen geven (misschien dat eerder ook kan, maar dat zou je na moeten vragen bij een homeopaat, als het al mag, dan heb je denk ik een aangepaste dosering nodig ed).

3. matje

matje Niet meer actief

hoi hoi bedankt voor je tips
    alle dingen die je opnoemt doen wij standaard dus we kunnen eigenlijk zelf niet meer dan we nu al doen.
    Mijn dochter is gewoon verkouden geboren.
    haar hoofdje was eruit en toen nieste ze al... ze was er nog niet eens helemaal!

en je hebt gelijk erg fijn is het niet he

4. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Hier hier Luuf op de borst en op de voetzooltjes erg goed.
    In de voetjes zitten alle zenuwuiteinden van het lichaam word dus snel opgenomen.

Ons mannetje is ook tot zijn 1e verjaardag heel vaak en goed verkouden geweest.
    Daarna is het eingelijk snel verdwenen. Hij heeft nog wel snel een loopneus maar echt verkouden niet meer.

5. matje

matje Niet meer actief

een goeie tip dat van de voetzooltjes wist ik nog niet
    eens proberen

Deel Deze Pagina