Ik heb via marktplaats een broek en een rok gekocht. Broek mt 32 en rok 31. En ik heb 2 nieuwe broeken besteld via een online shop! Nou ik kan er wel in zwemmen! Is het zo'n andere maat? Want ik pas bijna niet meer in mijn gewone spijkerbroeken mt 32 (diesel, gstar, only enzo.). Welke maat zou ik dan moeten hebben? Aangezien ik het wel makkelijk vind om online te bestellen. Kan ik ze lekker thuis passen..
ja die vallen groot daarom koop ik niets via marktplaats ik kocht ze bij de prenatal en kon maatje M aan terwijl ik L had
Ja ik heb van Mama Licious ook maar maat 30 en dat terwijl ik normaal 31 draag! Ook wel eens leuk....
Ja dat klopt dat ze wat groter vallen! Ik heb normaal van diesel, g-starr maat 32. Nu van mama-licious heb ik 2 broeken maat 31 en die zijn nog een beetje groot. Dus die kan ik voorlopig nog wel aan. En inderdaad ik bestel broeken liever ook niet via internet, ik wil ze eerst even passen omdat alles weer anders valt. Shirtjes en truien bestel ik wel via internet die vallen een beetje hetzelfde.
Dank jullie wel voor de reacties! Nou ja normaal pas ik dus ook wel in de winkels, maar aangezien hier in de buurt erg weinig zaken zijn qua positiekleren dacht ik laat mij maar lekker online bestellen. gelukkig heb ik ook een aantal bij een webwinkel gekocht dus die kan ik retouneren. Maar de goede maten zijn er al uit heb ik dus ook niets aan. Ja ik pas dus bijna niet meer in mijn spijkerbroeken mt 32. En vandaag heb ik een rok binnen gekregen Mama L. maat 31 en die was mij ook echt nog aan de ruime kant. Maar die kan ik later in de zwangerschap wel gebruiken. Ik zal toch maar even moeten gaan passen denk ik.
in ieder geval niet wegdoen want in het begin van mij zwangerschap had ik ook het een en ander van mamalicious gekocht in de maat M dat toen nog perfect zat. Nou nu kan ik die echt niet meer aan. Als ik een ding heb geleerd is dat je aan het begin niet TE veel moet kopen want ik heb echt heel veel dure zw-kleding die ik dus nu mooi niet aankan. Verspreid je aankopen een beetje
Ik moet ook een zo klein mogelijke maat aan..heb normaal 36 (voor de eerste zwangerschap ook, erna ook al weer heel snel). Van noppies heb je nu ook maat xxs..zit echt fijn! Mijn buik kan zo toch goed groeien want als er een buikband aan de broek vastzit, rekt deze toch wel mee..alleen heb ik nu vooral veel Noppies maat xs, en deze zitten bij mijn billen vaak nog wel ruim helaas..maar niks aan te doen, heb een klein kontje dan ofzo, haha, bij mn vorige zwangerschap was het ook alleen mijn buik die enorm groeide verder niks
Ik was van de week bij Prenatal en had een spijkerbroek aan van Noppies maat XXL en die kwam maar tot m'n knieeen! Normaal heb ik damesmaat 44/46. Dat meisje rekende zo: 30=XXS, 32=XS, 34=S, 36=M, 38=L, 40=XL, 42=XXL. Ja, dan klopt het wel! De volgende dag met m'n vriendin naar de hoofdstad gereden waar ze een heel leuke zwangerschapswinkel hadden met Noppies, Mamalicious, Esprit. Ik vond alles klein, maar heb wel een heel leuke spijkerbroek van Noppies maat 46 gevonden en een leuk bloesje van Mamalicious; tjing-tjing!
ik heb die broeken van mamalicious ook! in maat 31 en 32 ...maar mijn echte kledingmaten waren dus 38 / 40<--- dus dat zou wel verklaren waarom jou die broek zo groot valt hahaha normaal zitten aan de binnenkant van die broeken elastieken die je kan stellen rondom de heupen grtz Ramona
Wel grappig om te lezen hoe het verschilt per persoon! Kijk ik ben natuurlijk in het begin van de zwangerschap. De maat 31 zal ik straks echt wel passen als mijn buik groter word! Maar aangezien ik mijn spijkerbroeken bijna niet meer pas vind ik het zonde om een maat groter te kopen. Dan koop ik liever al positiekleren...Aangezien ik erggg snel groei. Maar ik heb normaal dus confectiemaat 40 en spijkerbroeken maat 32! Maar maat 32 van Mama licious zwem ik echt in ook bij de billen. En maat 31 weet ik zeker van dat ik die later wel kan dragen. Maar Ramona: ik heb nou op het moment confectiemaat 40.. Misschien zo langzaam aan 42 hangt af van het merk. Dus dan zou je juist zeggen dat 31/32 moet passen.
dan moet 31 wel passen ja , maarrrr daarom zei ik al dat er elastiek in de binnenkant zit met knoopjes .... zodat hij net wat mooier aansluit op je lichaam grtz Ramona
hoi ja toevallig kom ik net met 2 broeken thuis van dat merk in maat 29 terwijl ik normaal gesproken maat 30 heb of groter
ik heb normaal 32 of 33 inch-maat. En van mama-licious was er nog 1 broek in maat 31 en groter niet. Maar hij zit goed hoor...heb zelfs nog genoeg ruimte om te groeien! paste nog heel veel bij! Dus ja...ze vallen groot!
Klopt wel.. ik heb normaal maatje 34-36 .. en heb nu twee broeken van mamalicious mt 36 en nog ruimte genoeg. Daarnaast heb ik een broek van de H&M, maar daar kwam ik dus echt niet in 36, en heb nu dus een 40.. ach.. als het maar lekker zit..