Ze snapt kruipen niet...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gentle, 7 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mijn dochter snapt kruipen niet. Helemaal niet erg, dat snap ik, maar ze zit al meer dan een maand op handen en knieën, kruipt achteruit en gaat op die manier nu zitten en vanmiddag vond ik haar zoals op de foto hieronder. Maar vooruit, ho maar! Ze probeert het wel ("lopen" met haar handjes, hupsen met haar benen tegelijk..;)), maar snapt het echt niet.

Iemand dit ook?

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    wat een heerlijke foto

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hahahahah, geweldige foto! Geweldige meid!
    Mijn zoontje (inmiddels 20 maanden) is pas echt gaan kruipen toen hij 10 maanden was. Daarvoor (vanaf een maand of 7) tijgerde hij de kamer door en hard dat dat ging! Ongelofelijk. Op zijn verjaardag is hij los gaan lopen.. tja...

Het komt echt allemaal vanzelf en ondertussen heb je super leuke entertainment thuis! ;)

4. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke foto en hoe je dochtertje ook in de lens kijkt hahaa
    Prachtige meid heb je!
    Je zult de hele dag in de deuk liggen met haar zeker haha, zit wel een wijs koppie op zeg.

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ja hihi, ben er wel trots op! Ze haalt ook hele gekke capriolen uit, zoals dit dus nu... ;) En dan apetrots kijken, of plots huilen omdat ze er van schrikt :D

Tijgeren doet ze ook niet. Ze snapt gewoon het "ik ga naar voren"-concept niet helemaal :(

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Mijn dochter kruipt al 2,5 maand.. uitsluitend achteruit!
    Ik zit er ook nog op te wachten dat ze het vooruit kruipen gaat snappen, maar vraag me af of dat nog wel gaat gebeuren ;) Ze is inmiddels heel handig in achteruit kruipen, komt overal waar ze wezen wil.
    Soms wil ze wel vooruit, dan staat ze ook wel eens zoals jouw dochter op de (geweldige!) foto. Of ze zit keurig op handjes en knietjes, zet met haar knietjes af en.. landt op haar neus.

7. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Schitterende foto. Soms duurt het lang voor ze het snappen en anderen kruipen zo weg. Heb je weinig over te zeggen.

Als ik het mij goed herinner duurde het hier ongeveer 3 maanden tussen op handen en knieen zitten en kruipen (tijgeren zo goed als overgeslagen). Toen hij op 1 hand en 1 knie (kruisling) kon zitten en vervolgens een met de andere hand een bal achter zich kon pakken en weggooien zonder omvallen, was het pas tijd om vooruit te kruipen. Kleine kunstenaar :D.

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat een schatje zeg

9. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ah wat een leukerd!
    probeert ze ook op deze manier vooruit te komen...
    mijn dochtertje doet dat namelijk; ze kruipt wel maar gaat ook regelmatig op handen en voeten lopen (zoals een aapje)
    ik denk dat het gewoon een poging is om te gaan lopen alleen komen ze nog niet los van de vloer...

10. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Aaron snapt het concept niet van armen en benen tegelijk gebruiken ;). Dus hij ligt regelmatig met zijn hoofd begraven in het kleed of op het laminaat en staat dan op knieën of voeten. En dan boos worden dat het niet lukt :D.
    Zolang ze maar blijven proberen toch? Komt allemaal vanzelf wel.
    Ben al lang trots dat hij inmiddels rondjes kan draaien en een meter in zijn achteruit komt.
    Waarschijnlijk is het iets wat van de ene op de andere dag opeens wel kan.

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Mijn dochter is 9 maanden (bijna 10 maanden) en die kruipt ook nog steeds niet..Tijgeren doet ze wel een klein beetje..maar dan naar achteren en om haar as heen zeg maar..C. kan nog niet eens zo staan zo als je dochter op die foto haha..:p

12. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Mijn man heeft trouwens als baby nooit gekropen, maar alleen zo gelopen totdat hij bijna 18 maanden was ;).

13. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    daan komt ook niet verder dan dit beetje wippen met zijn kontje en dan boem op de buik hihi geloof dat jou meis dat ook deed rond daans leeftijd

mark heeft ook nooit gekropen die ging op zijn billen zitten en zo de kamer door
    ik heb wel gekropen

erg leuke foto btw :) erug mooi:D

14. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Jemig stuur jullie kinderen eens even langs om Aaron te laten zien hoe het moet :D.

15. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss

Daan doet liever een paar stappies aan de hand dan kruipen , weet niet of hij zo goed voorbeeld is :D

16. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    :D

Ach ooooooit (binnen nu en een half jaar) kunnen ze het vast en zeker vlekkeloos 8). Alleen dat eindeloze gejammer omdat het niet lukt, gaat een beetje tegenstaan :)

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat een schatje. ziet er grappig uit hoe ze dat doet!

18. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hahaha Gentle, die Julia! :D Wat een te gekke foto weer!

Mini doet dit ook. Maar rupst om vooruit te komen, zit veel op handen en knieën en tegenwoordig zit ze ook op haar knietjes terwijl ze met haar handjes op de poef steunt bijvoorbeeld, of op de vensterbank (is erg laag in ons huis) en ze trekt zich ook op tot stand. En ook met dat eigenwijze trost lachende bekkie van d'r! :D :D :D

19. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Jemig...zijn jullie kindjes zo snel of is Aaron gewoon zo langzaam? :(

20. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hey, elk kindje is anders in zijn of haar ontwikkeling! Mini is iig echt vrij snel hoor! En Julia ook.

Tot 9 maanden hoeven ze nog niet eens om te rollen en met 2 jaar zijn alle verschillen over het algemeen opgeheven.

Echt, niet verdrietig worden van onze opschepperij!

Deel Deze Pagina