Welke draagzak voor een klein persoon?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Bellybell, Aug 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,804
    4,585
    113
    Meiden, heb even jullie raad nodig... Ik zoek;

- Een draagzak (wil niet knopen etc)
    - Ben zelf 1,55 lang
    - Wil niet heel lang doordragen, het is om de tijd te overbruggen tot onze kleine man loopt
    - Wil dat hij gemakkelijk om te doen is

Welke tips hebben jullie? Kom zelf telkens uit op de Marsupi, maar ook hier lees ik verschillende verhalen van. Graag jullie meningen :)

Foto's etc mogen ook, dan kan ik zien hoe ze zitten IRL :D

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik zou een draagconsulent in jouw buurt zoeken en daar een afspraak mee maken. De meeste hebben verschillende dragers liggen die je kunt passen of soms zelfs kunt huren. Wat voor de ene kleine persoon lekker zit zit voor de andere niet lekker.
    Voorbeeld: vriendin en ik dragen allebei en zijn even lang! Toch zit een drager bij haar niet lekker... haar heupen zitten namelijk 10 cm hoger dan bij mij.

Ik heb overigs zelf een manduca en een bondolino. Ben over beide te spreken, maar ze hebben beide voor-/ nadelen

Als je vragen hebt mag je ze altijd in pb naar me sturen, die lees ik sowieso, kans bestaat dat ik dit topic uit het oog verlies!

3. Fleur88

Fleur88 Actief lid

Dec 12, 2012
    342
    289
    63
    Ik ben zelf 1,47 lang en gewoon slank van formaat en gebruik dus ook een marsupi maar S. Ideaal! Zou niet meer zonder kunnen. Zoontje is er nog net niet aan vast gegroeid ;)

4. BB88

BB88 Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,002
    3
    38
    Interessant topic! Hier 1.48 , zit zelf aan een storchenwiege te denken. Wil m graag ook kunnen delen met vl, die is 1.97 (ja je verzint t niet :D)

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Heb een bondolino. Kan ook voor je man dan.

6. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb een beco butterfly en ben gemiddeld. Mn schoonzusje is denk ik 165 en heeeeeel slank en zij heeft dezelfde.

Een knoopdoek kan ook maar kost wat meer moeite.

Of een Mei Tai.

7. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,804
    4,585
    113
    Maar hoor van verschillende kanten dat kindjes hier maar een half jaar in kunnen. Dat hij dan echt te klein wordt... Weet niet of dit klopt?

Share This Page