ik zag net bij kruidvat arnikind vallen en stoten gel van 0-6. maar mij zoontje is 14 maanden helpt dat ook? want ze hebben niks vanaf 1 jaar?
Dat wist ik niet eens dat het van 0-6 mnd was Hier dan ook nog gewoon gebruikt na de 11 mnd prikjes Om op de plekjes te smeren. x
hahaha ok dat was niet duidelijk ja hij krijgt volgende week 14 maanden spuit is het beter als ik vantevoren beetje erop smeer of na het prikje?
gebruik je dan ook tujababy van vsm kind, die druppels helpen ook bij het verzachten van de bijwerkingen van de vaccinaties
nee die heb ik niet gebruik altijd zet pil als ze koorts krijgen waar kan je die halen? en moet je die druppels in het flesje geven? of een lepel?
Tujababy druppels | VSM Geneesmiddelen maakt geneesmiddelen uit de natuur. Homeopathie en fytotherapie staat alles bij. Niet elke drogist heeft ze dus dan kan je beter van te voren effe belen of online bestellen
oh dus ze hebben het toch vanaf 1 jaar. heb je er een foto van? en is er een verschil die van 0 tot 6 jaar of vanaf 1 jaar?