staan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door debq, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Quincy gaat nu een paar weken zelf staan. Ze doet het alleen als je je handen naar voren doet en dat ze zich daar aan optrekt. Aan de tafel enzo trekt ze zich niet op, wel aan een laag plankje, maar dan duuwd ze zichzelf meer omhoog, met gevolg dat ze haar benen in staan houding heeft maar verder niet recht staat omdat er niks meer voor haar zit. (hoop dat het zo duidelijk is hoe ze het doet)
    Nu vroeg ik me af of jullie haar extra zouden stimuleren om zelf te gaan staan en niet zo veel onze handen te willen gebruiken, of het zo te laten omdat het vanzelf wel gaat doen

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik zou een beetje van beiden doen. Als je meisje het leuk vindt om te staan, kun je het best een paar keer met haar doen. Gewoon om lekker te spelen en zo kan ze ook meteen een beetje oefenen met het staan.
    Ik zou er geen trainingsprogramma op loslaten ;):D.

Verder zou ik het een beetje op z'n beloop laten, ze krijgt snel genoeg door hoe ze zich bijv. aan de box, tafel, bank etc. kan optrekken!

Gewoon lekker speels!

3. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ze vind het juist heel erg leuk, ze komt echt naar je toe met haar handjes naar voren en als je dan niet je handen naar haar toe doet zodat ze zich op kan trekken is het gillen;) Daarom hoop ik dat ze het snel door krijgt dat het haar zelf lukt, maar weet niet of dat dat wel verstandig is

4. adi

adi Niet meer actief

Veel in de box laten oefenen, en bij de bank neerzetten. Het zal echt geen dagen meer duren, en dan gaat ze het vanzelf wel doen hoor. Het is nu natuurlijk iets totaal nieuws en als mama erbij is, voelt ze zich veiliger. Maar mijn ervaring is, als ze het eenmaal doorhebben, is het binnen no-time onder de knie.

5. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    dat vroeg ik me nou ook af:D
    onze meid trekt zich ook omhoog aan je handen (probeert het ook aan tafel maar dat lukt nog niet echt)
    maar rijk je je handen niet naar haar uit dat zet ze het op een schreeuwen pfffff
    denk dat het niet lang meer duurt voor ze het allemaal wel snapt

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Tycho deed het eerst ook alleen met mijn handen, van zichzelf ergens anders optrekken snapte hij ook niks. Hij probeerde het wel maar kwam geen cm omhoog hahaha en boos dat ie dan was!!! Maar nu vanmiddag stond hij ineens in zijn bed!! (ik was even schone rompers halen van zolder) Ik was helemaal verbaasd en helemaal blij voor hem hihihi. Dus ik zou zeggen gewoon af en toe lekker helpen en het komt echt vanzelf goed, ineens hebben ze het door!!

xxx

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    je kunt een van de kussens van je bank weg halen(als je zo een bank hebt)zo heb je lagere plek om te oefennen.

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Als ze nu doorheeft hoe ze zich aan je handen moet optrekken duurt het ook niet lang meer eer ze door heeft hoe dat aan de tafel moet doen.

Toen mijn zoontje ermee begon heb ik hem weer wat vaker in de box gezet en toen had ie het zo door.

9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Zoonlief deed het eerst in bed! Schrok me dood toen ik het zag! Bedje stond nog hoog namelijk.. Het was nog niet tot staan, hij bleef op zijn knietjes zitten zeg maar..

Sinds een paar dagen trekt hij zich echt op tot staan. Alleen nu volgt het volgende probleem. Hij weet niet meer hoe die moet gaan zitten! :p Daar moet hij ook zelf achter komen. Hopelijk gebeurt dat gauw want ik ben de hele dag bezig om hem weer terug te zetten hahahaha!

10. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Hahahah hier nog zo eentje die niet weet hoe hij weer moet gaan zitten. Resultaat: een blauw voorhoofd en een blauwe arm... oma was net te laat om onze vent op te vangen !! Ow en gaan staan is heir ineens helemaal hot... hij wil absoluut nisk anders meer hahaha.

Maar TS, om terug te komen op jouw vraag. Tycho kan zich sinds een dag ineens optrekken aan van alles en nog wat.... zelfs aan de deur van de oven :$:$ en vanmorgen belde mn schoonmoeder dat hij stond aan de kinderstoel die ze hebben (IKEA) Dus het komt echt goed !!

xxx

Deel Deze Pagina