Ik ben al regelmatig misselijk geweest maar deze keer is het anders, ik voel me draaierig in m'n hoofd en als ik rechtsta kan ik m'n evenwicht niet goed houden. Dit heb ik nog niet gehad tijdens mijn zwangerschap. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Hoi hoi, Ik heb het ook gehad in mijn zwangerschap en bij mij was het een combinatie van laag suiker en lage bloeddruk, dus mischien even laten testen sterkte ermee x
Ik zou effe je vk bellen en vragen of ze even je bloeddruk en je hb doen controlern. dit is zo gedaan en het kan zijn dat je hb sneller zakt als normaal.
Misschien een domme vraag, maar wat is hb? Heb overigens aanstaande dinsdag een controle. Voel me minder duizelig deze namiddag, wel futloos en moe maar denk dat dit er nu wel bijhoort
Hmz ik heb dat juist nu zo in het begin. Echt misselijk ben ik niet, maar wel heel erg duizelig alsof ik het gevoel heb dat ik zo van me stokje af kan gaan.. Volgende week eerste afspraak vk en dan hoor of zie ik wel verder.. Mano succes in ieder geval nog
Ik heb het maandag aan mijn verloskundige gevraagd... Ze zei dat het komt omdat het kindje nog onder de ribbenboog zit, en daardoor adem je anders, en kan je duizelig worden. Als een vorm van hyperventilatie... Erg lastig maar onschuldig zei ze...Maar weet niet of het bij iedereen hetzelfde is... Groetjes Catheleine
Ik heb er ook problemen mee. Volgens mij kon het er ook aan liggen dat je hart meer bloed rond te pompen heeft en je beter iets rustiger op moet staan. Ik merk zelf tenminste wanneer ik rustig aan doe dat het beter gaat. Mijn bloeddruk, ijzer en suiker zijn goed namelijk. Sterkte ermee.
Ook ik ben erg duizelig. Bij mij is het een combi van hyperventilatie, zoals Catheleine al zegt en een hele lage bloeddruk (100/50). Ook kan het aan je HB-gehalte (ijzergehalte) liggen. Fijn is het in ieder geval niet.