Wij hebben er veel gezien. Wel rond de 30-40 Manlief en ik lagen zonder licht aan in huis op de bank naar buiten te kijken en te kletsen. En dag nog wel vanuit de stad (den haag hier)
Ik ben 5 min. buiten geweest, en heb er toen 4 gezien. Vond t veeeeeels te koud om buiten te zijn haha. Nou hopen dat de wens uitkomt na 4 keer
Ik heb er 7 mogen zien. Heel leuk om te zien. Helaas werd mn dochter toen huilend wakker en heb ik niet verder meer kunnen kijk. Maar evengoed erg mooi.
Hier was het later op de avond ook te bewolkt. Ik heb het gelukkig al wel eerder gezien. Ik was toen 17 geloof ik...aan het bollenpellen en samen met een jongen hebben we toen de hele nacht ( voor mijn gevoel) naar de sterren gekeken. Prachtig om te zien.
Hier achter het raam gekeken, nog geen half uurtje en zeven gezien was jaren geleden dat ik het gezien had, dus erg bijzonder en natuurlijk een wens gedaan
Ik zag wat vanuit mijn ooghoek toen we zaterdag laat naar huis fietsten. Toen ik echter goed ging kijken zag ik niks meer. Las gistermorgen pas dat ik beter en langer had moeten kijken