Valpartijen

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Dat heb ik ook, heel erg zelfs. Of als iemand zich stoot tegen iets. Gaat automatisch. :D

Hoewel ik wel paar x flink onderuit ben gegaan. Bij de Mc Donalds 2x toen ik er werkte, natte vloer en enorm glad, dus daar ging ik.
    1x op straat toen ik foto's maakte van een kerk en ik niet goed uitkeek. De stoep was enorm slecht, overal kuilen enz, en omdat ik omhoog keek tijdens het maken van foto's verstapte ik me door zo een kuil en daar lag ik. Mijn ex liep nog door ook, die had niks in de gaten, totdat er een knappe man naar me kwam rennen om te vragen of alles goed ging en hielp me overeind. Man wat voelde ik me gênant zeg. :):p

2. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    2 weken geleden nog op het schoolplein. Zoon in de klas gebracht, loop naar buiten met dochter op m'n arm. Nog even zwaaien. Stap van een stoepje af en verzwik m'n enkel en val (met dochter in arm, ze had gelukkig niks) met knie en scheen op een ander stoepje. Zo genant, kindjes uit zoon z'n klas, lachen:D Gelukkig waren er niet veel ouders en hielpen 2 ouders dochter en mij omhoog.

In de auto voelde ik de erge pijn pas, moest de auto aan de kant zetten. Ik voelde me gewoon flauwvallen, en voelde de pijn op dat moment niet. Gelukkig met koude wind ging het wel weer en kwam ik wat bij.

3. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Een paar jaar terug, midden in een drukke trein.
    Ik struikelde over een tas ofzo in het gangpad en ging vol op mijn plaat.
    Wist niet hoe snel ik uit de trein moest komen :)

Verder val ik regelmatig :) meer dan genoeg kneuzingen, breuken etc gehad. Echt een kluns, haha

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik zie veel valpartijen helemaal voor me zoals jullie ze omschrijven! :)
    Maar sommigen zijn echt niet leuk, zoals blijvend letsel eraan overhouden....

Stiekem moet ik om sommige ook wel lachen. Sorry! :)

5. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik val regelmatig in de buurt van mensen, ik ben echt een kluns ;). Vandaag nog, ik wil weggaan van de winkel en op mijn fiets stappen, krijg ik het op één of andere manier voor elkaar om naast mijn fiets te stappen ipv erop. Gelukkig kon ik nog net mijn evenwicht bewaren. Maar er is dan altijd weer iemand die het gezien heeft en even een zogenaamd grappige opmerking moet maken...

Maar laatst zo gevallen dat ik had gewild dat er iemand was die het zag. Ik viel in mijn gang, was bezig met restanten laminaat naar de kant van de weg brengen omdat het die ochtend zou worden opgehaald. Een deel lag al in de gang klaar. En toen liep ik langs met mijn armen vol planken, bleef ik met mijn broekspijp hangen achter de planken die er lagen en viel met mijn been op een plank recht op een uitstekende schroef. Kon niet meer opstaan. Geen telefoon bij de hand, die lag in de woonkamer. En niemand die het gezien had. Daar wordt je ook niet blij van. Waarom val je altijd zonder verwondingen als iedereen het ziet maar als je echt jezelf een keer flink verwondt zag ineens niemand het gebeuren?
    Achteraf bleek dat de schroef dwars door mijn spieren was gegaan waardoor die flink gescheurd waren. Niet gek dus dat ik nog op kon staan...

6. GailH90

GailH90 Actief lid

4 mei 2015
    395
    67
    28
    Een aantal jaar geleden had ik een val die je wellicht alleen in films tegenkomt.

Ik zat in kleermakerszit op een stoel en wou opstaan, alleen bleef mijn voet haken in mijn broek. Dus toen ging ik al bijna, om mijn evenwicht te bewaren (voet was inmiddels weer los) zet ik hem snel neer maar in alle haast dus in de wasmand, die natuurlijk wegschoof dus daar ging ik echt recht op mijn snufferd.

Resultaat door mijn onhandige poging om me met 1 hand op te vangen, een gebroken neus (waarbij het bloed er echt uitstroomde) en een gebroken pols met beschadigde pezen en spieren.

Die gebroken neus stond iets scheef, maar had juist op tv gezien hoe ze dit recht zette, dus beweerde hoog en laag dat hij altijd al zo had gestaan. Paar jaar later is dit weer goed gekomen toen ik uitgleed terwijl ik aan het rennen was om de trein te halen en weer recht op mn snufferd ging, brak ik mijn neus weer maar dit keer stond hij weer netjes recht. (helaas mijn enkel niet zo)

Dus zoals je lezen kan ben ik nogal een brokkenpiloot (A)

7. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Jeeeeetje :$

8. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Ja ben al 2x door mijn hyper bruine labrador gevallen op straat 😊
    Gelukkig is ze nu wat rustiger

9. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    Ik ben een keer met mijn dochter op de fiets gevallen we waren eendjes wezen voeren ik heb een oma fiets dus ik zet haar in de fietsstoel achterop en doe de standaard eraf en ineens hoor ik een hard geluid ik schrok zo dat ik op de een of andere manier viel met de fiets half bovenop mij gelukkig waren er mensen die het hoorden en die mijn hielpen en ik alleen een paar blauwe plekken en dochter was alleen erg geschrokken

Deel Deze Pagina