vals geld gepind :(

Discussion in 'De lounge' started by nikkie83, Sep 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Wat vervelend zeg! Hoop dat je bij de bank je geld terug kan krijgen. Vind het maar raar, dat een bank vals geld uitgeeft! En sommige cassieres...tja.....die moeten maar ander werk zoeken, als ze dit niet leuk vinden....
    Succes meid!

2. babywish84

babywish84 Bekend lid

Jul 14, 2011
    807
    0
    16
    mijn oma heeft het ook eens gehad met 50 euro!
    en ze moest het ook inleveren bij de bank maar kreeg geen geld ervoor in de plaats..
    toen had iemand tegen haar gezegd dat ze het gewoon op de markt moest uitgeven, daar controleren ze niet..
    misschien niet helemaal eerlijk, maar ja, je geld niet terug krijgen is ook niet fijn! en zij kon dat geld echt niet missen..

3. amarilys

amarilys Niet meer actief

Hoi
    Kan me goed voorstellen dat jij je nu rot voelt ben benieuwd hoe het af loopt sterkte.
    Ik had een paar maanden geleden 4 briefjes van 50 gestort in automaat van bank op briefje stond 3 briefjes van 50,ik natuurlijk pissig.
    En ze maakte me voor leugenaar uit ,ik zo ik wil mijn 50 euro terug,maar ze geloofde me niet ik me telefoonnummer achter gelaten.
    Toen naar een uur belde ze met de mededeling het 50 euro briefje zat vast in de machine ,sorry mevrouw ja daar had had ik wat aan vooral omdat ze eerst dachten dat ik de boel was t bedonderen.

4. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    officieel hoor je hem niet terug te krijgen, zo is het nou eenmaal, gewoon pech op dat moment

ik heb bij walibi gewerkt en daar had je het niet terug gekregen, hoeveel stampij je ook gemaakt zou hebben,

eigelijk moet je met pinnen altijd zelf eerst je geld goed controleren, is het mis dan terug naar de bank (doe dat zelf ook niet hoor)

je hebt dus mazzel dat je het terug gekregen hebt in iedergeval

5. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    oja apparaten testen het geld bij de bank, dus als het goed is nagemaakt, kan het heeeel soms gebeuren dat het er door glipt, mooi balen inderdaad, mensen controleren niet elk briefje met de hand, dat is geen doen meer tegenwoordig.
    wij kregen ook bij walibie wel eens een briefje van de bank dat er bv 50 euro vals geld tussenzat, dat was walibie dan ook kwijt. helaas.

6. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat een bull zeg... ja das klantvriendelijkheid, maar vind het ook in eerste instantie de schuld van de bank, als iemand dat geld zou innemen zou ik daarvan een schriftelijke verklaring willen omdat ik dat bij de bank zou willen terugeisen natuurlijk..

In elk geval was ik niet meer naar het pretpark gegaan, die dag niet en nooit niet meer wat een slechte klantenservice zeg!!

ttsss zelf controleren alsof wij als leken zo'n apparaat hebben of experts zijn, dat zou echt niet hoeven!

Ik heb trouwens bij de rabo gewerkt en dit komt wel eens voor maar werd altijd uiteindelijk vergoed, nav wat bewijs zoals pinbon e.d. en als het niet te lang geleden was/is.. je kan niet 3 maanden later komen ofzo hihi

7. tulip

tulip Niet meer actief

idd lullig van die cassiere zeg. Ze kan het ook anders brengen.

8. Sensea

Sensea Niet meer actief

door dit soort shit en vooral de manier waarop ermee omgegaan wordt. ( neem nu die kolder van walibi) pin ik altijd zoveel mogelijk. zo kan je nooit geld kwijt raken omdat 1 of andere flapdrol vind dat het vals is en je het niet meer terug krijgt. dat ze eht innemen alla. maar geef dan een briefje mee waarmee je naar de bank terug kunt of roep de politie erbij dat die ene briefjegeven. wij vragen er toch niet om dat er vals geld uit die automaten komt. dat moet in dit tijdperk niet eens mogelijk zijn.

9. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

Jun 16, 2007
    2,054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik ben bij de bank geweest daar is het 3 keer gechecked en hij heeft de test doorstaan
    ws komt het ook niet door die gaatjes die erin zitten heb in elk geval een nieuw briefje van 50 gekregen :) eigenlijk moest ik het op mn rekening storten maar heb geen abn amro rekening en kan ook op mijn eigen rekening geen geld storten omdat mijn bank geen kantoor heeft .
    dus hebben we geruild :) ben terug gegaan naar AH heb dezelfde boodschappen gehaald en die tang zat er nog steeds dus ben bij haar in de rij gaan staan vriendelijk gegroeit haha en heb weer met 50 euro afgerekend .
    met n stalen gezicht het geld gegeven en zij weer heel druk checken enzo zag n lichte telleurstelling op der gezicht toen dit biljet het wel deed :p
    domme trien

10. missgwen

missgwen Bekend lid

Apr 23, 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    lekker zeg zon cassiere, ben blij voor je dat het in elkgeval opgelost is.

11. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Heb je niet gezegd, "hij was echt, snol!"

Zo kan je mensen toch niet behandelen?
    Ik had zelf de bedrijfsleider aan de mouw getrokken dat hij er voor mocht zorgen dat je excuses van haar kreeg, want dit kan echt niet!

12. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

Jun 16, 2007
    2,054
    2
    0
    tussen hier en daar
    haha nee mn kinderen waren er nu bij

13. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    ik had ook de bedrijfsleider erbij gehaald.. had ze maar excuses laten aanbieden! Jij zegt wel "ik moet daar vaker boodschappen doen"... maar de appie wil haar klanten ook graag houden hoor!

En als je echt met vals geld had betaald.. tja.. dan is het lastig voor een winkelier om te beoordelen of je het bewust of onbewust doet... mensen kunnen goed acteren. Maar het briefje was niet vals, en zij zaten dus gewoon echt fout!

14. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    dus hij was wel echt uiteindelijk? de bank had even een notitie moeten maken en die had je hun onder de neus moeten drukken...dat ze de volgende keer wat subtieler hun opmerkingen moeten plaatsen en hun beschuldigingen voor zich moeten houden. Vind wel dat je een zeeer grote bos bloemen hebt verdiend ;)

15. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Fijn dat het goed is gekomen!

Ik had tegen die muts gezegd dat ik een nieuwe lading had gedrukt in mijn kelder ;)

16. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Ohwja:$ Nou, Walibi kan me kontje kussen, maar dat geld komt terug. Zal dat dure k*tpark ff sponsoren met mìjn 50 euro. Zijn ze nu helemaal gek geworden:x Dat apparaat kan wel stuk zijn, en dan????

17. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Is nogal een vergelijking hè. Vijftig euro is voor iemand met een klein loontje toch heel wat meer waard, dan voor zo'n miljoenenpark!

18. Adventure

Adventure Actief lid

Apr 21, 2011
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het is goed gekomen.

Heb dat 1,5 jaar geleden ook eens gehad, net gepind wil ik met dat briefje betalen bij de blokker kreeg ik ook zo'n verhaal. Voel je jezelf toch wel even te kijk staan, ergens anders namen ze het briefje binnen 1 uur wel gewoon aan. Dan ben je toch wel opgelucht.

19. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    joh, die regels hebben wij niet gemaakt he, dat is wat de banken willen, er is beveileging op het park, en die neemt het in, niet walibi zelf, die ziet er ook niets van terug,

helaas worden juist parken gebruikt om vals geld in te leveren, je wil niet weten hoeveel vals geld ik in 1 seizoen gezien heb, en dan bij jonge meiden die niet door hebben dat het vals is, Ondanks de stift die ze hebben, maar door de drukte vergeten te gebruiken, dat is fair,

walibi draaid helemaal geen winst weet je hoeveel man er op een park loopt, hun hebben helemaal niets aan het vals geld, en hebben ook liever dat het anders gaat, maar zo is het nou eenmaal, beveileging neemt het in en start een onderzoek waar het uitgegeven is, en of er meer in omloop is, want vaak is het gewoon iemand die zijn vals geld in het park dumpt en die willen ze graag oppakken,
    kan je hoof of laag springen, maar van de beveileging krijg je het niet terug, je krijgt wel een beweis van inname overgens, dus je kan met dat bewijs naar de bank en dan maar hopen dat die meewerken?

overgens dat je iemand hier als domme trien uitscheld vind ik van de zotten, zo iemand krijgt ook maar orders van boven af, pff wat een respect zeg,
    vals geld is heel vervelend, dit maal is er een fout gemaakt, dat is menselijk maak jij noot fouten, pffffff over stom gesproken, gelukkig ben jij perfect.

kan zo kwaat worden om het denigerende tegen over kassieres, nee ik ben geen kassiere maar wel geweest,

20. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

Jun 16, 2007
    2,054
    2
    0
    tussen hier en daar
    Dat heb je nu helemaal goed ik ben perfect ;)
    nee joh dus wil jij zeggen dat de manier waarop zij tegen mij deed wel normaal is dan ?
    Dit is niet t eerste voorval met die "domme trien".
    Maar goed ik was me van geen kwaad bewust en werd zo voor schut gezet terwijl er achter me nog 5 klanten stonden .

Share This Page