Zo heb je je hart gelucht... Zit je wel dwars he Ts gelukkig heb je je 50 Euro mogen omruilen!!!! Echt belachelijk hoe de kassiere reageerde zeg, dan had je aan mij verkeerde :x
Die betreffende kassiere is toch ook een domme lompe trien, ze had er heel anders op moeten reageren. In dit geval was er helemaal niks aan de hand, en ze hoeft het niet uit eigen zak te betalen, dus wat beleefdheid had niet misstaan! Voor mij is dit dus een reden om dan niet naar Walibi te gaan, ts had nu dan dus mooi haar geld kwijt geweest. Achteraf dus volkomen onterecht. Belachelijke regel dus. TS: Fijn dat het goed afgelopen is, en dat je een nieuw briefje gehad hebt! Ik zou idd nog wel naar de betreffende bedrijfsleider stappen, en je verhaal daar doen. Een excuus lijkt me toch wel op z'n plaats.
nou ik probeer me de laatste maanden juist in te houden ben nogal explosief soms laat de meeste dingen ook door mn vriend regelen want ik weet hoe ik KAN zijn En nu icm horrormonen zal t vast wel erger zijn
Ah, dus als iemand beweert dat jou briefje van 50 vals is, lever je het met een glimlach in? En een cassiere die op zich zo uit als tegen topicstarter IS gewoon een domme trien. Da's geen denigrerende opmerking, maar gewoon een feit. Elke cassiere leert dat je op dit soort momenten netjes behoort te blijven en de fout van het valse geld nooit zomaar op het bordje van de tegenover jou staande klant legt. Het feit dat ze meteen met de politie begint te dreigen, maakt haar een domme trien, zo simpel is het! En ja, ik heb ook kassawerk gedaan, maar heb er werkelijk nog nooit over dùrven nadenken om op die manier een klant te benaderen...
Nou precies Alsof Walibi aan zijn cassieres gaat vertellen hoeveel winst er in een jaar wordt gedraait
zo zo. Beetje onzeker? Ben zelf jaren cassiere geweest maar voel me persoonlijk niet aangesproken door Ts. Zie niks denigrerends in haar posts. Wat ik wel zie? Een bijdehandte tante die een cursus communicatie nodig heeft. ( de cassiere.....)
Tsja, indd niet helemaal eerlijk, en het is bovendien strafbaar. Ookal weet je zelf niet dat het nepgeld was. (ook wel krom, maar tsja) Even handig om te weten: geld wat je pint bij een bank is NOOIT nep! het wordt altijd eerst gecheckt voordat het de automaten inkomt. Dan kan je in ieder geval wat zekerder zijn van je zaak.
wat een gedoe zeg met dat geld. gelukkig is t goed afgelopen. maar dat neemt niet t gedrag van de cassiere weg. stonden er ook nog meer mensen bij? ik ben ook vroeger jarenlang cassiere geweest bij de ah in a'dam. daar werden bijna dagelijks waarschuwingen gegeven over vals geld. als er een briefje niet scande in app dan stuurde we de mensen door naar de bank. en dan een woordje van sorry dit kan ik niet accepteren u kunt daar en daar even naar de bank gaan. dat vind ik een stuk normaler dan die trien die direct loopt te dreigen ook met politie. ik zal zeker een klacht indienen hoor in die supermarkt. en anders bellen of mailen? groetjes
Ik heb jarenlang achhter de kassa gezeten bij een schoenen/kleding zaak en ik heb veel vals geld ggezien. En dan zei de bedrijfleiding ook dat die mensen maar even naar de supermarkt moesten om de hoek (deed nog niet aan controleren toendertijd) of ergens anders uitgeven. Maar ik deed nooit zoals dat kassameisje van ts.
ja dat is ook hoe je het hoort af te handelen, teruggeven en vriendelijk zeggen dat je dit helaas niet mag accepteren omdat hij het niet goed scant of het nu vals geld is of gewoon met controleren niet goed gaat, kan aan allebei de opties liggen, even naar de bank laten checken in elk geval..