Ik heb vorige week tot 3 keer over moeten spugen Maar zonder ziek te zijn eigenlijk, telkens zat er een dag tussen, dus ik dacht, dit kan geen griepje zijn. En begon stilletjes al heel blij te worden. En tuurlijk, ik kon me weer eens niet bedwingen om 5 dagen voor NOD te testen....stom natuurlijk (nega). Sindsdien heb ik nergens geen last meer van, dus mijn gevoel zegt NIET ZWANGER. Nu vraag ik me wel af, hoeveel zegt die test van 5 dagen voor NOD nou? En zou ik toch alsnog zwanger kunnen zijn zonder dat je ook maar 1 verschijnsel hebt? Bij mij vorige zw.schap had ik ook geen verschijnselen, behalve dat ik 2 avonden heeeel moe ben geweest (wat nu ook niet zo is) wat denken jullie? Liefs, Natasja
ja een test geeft je pas echt uitluitsel. Wij kunnen alleen mee gissen. Je hoeft geen zw.verschijnselen te hebben dus het kan nog alle kanten uit. Hoop dat je binnenkort een posi test hebt
Hoi hoi, Tuurlijk zegt die test 5 dagen voor je NOD niets, er zijn meiden die na hun NOD negatief testen en later toch zwanger blijken te zijn. Hou vol, de tijd zal het leren!
Ja stom he, 5 dagen voor NOD....en dat terwijl ik na 21 rondes echt wel beter weet Ik moet het maar gewoon ff afwachten, in iedergeval een paar daagjes. Ik was gewoon nieuwsgierig of het ook vaak voorkomt dat iemand zwanger is zonder ook maar een verschijnsel te hebben.
Mag ik zo brutaal zijn en vragen waarom je in je 21e ronde zit? Daarmee bedoel ik natuurlijk of je al bij een ha bent geweest...anders heb je echt engelengeduld zeg! Gooi er morgen nog maar eens een testje tegenaan zou ik zeggen! Succes hoor! Elmo
Tuurlijk mag je dat vragen meid, maar euhhh. ik zit samen met je bij het topic "vruchtbaarheidsbehandelingen". Ik zal het uitleggen, misschien dat er dan een lampje gaat branden Wij hebben een gezonde dochter gekregen in 2004. Daarna is er een nierziekte vastgesteld. Nu gaat dat zo hard achteruit dat we zsm zwanger moeten raken (maar goed, met druk erachter lukt het helemaal niet). Nu sta ik op de wachtlijst (van 3 maanden!) voor de fert.arts. Liefs, Natasja
JA, heb hem weer...je bent zeker niet zo heel actief daar...... Sorry hoor...maar het aantal daar is zo mege gegroeid dat ik echt niet iedereen uit mijn hoofd weet...sorry! ELmo
Is het vruchtje zowiezo 5 dagen voor je NOD al ingenesteld? Kan je dan wel al misselijk zijn? Meeste mensen zijn misselijk na de 6de week. Is het niet gewoon stress ofzo?
Ja 5 dagen voor je NOD is het wel ingenesteld (tussen dag 5 en 10 na je ei) misselijk is wel erg snel idd. maar dat ligt geheel aan de hoeveel hcg die je aanmaakt!
@ Elmo, geen probleem meid! Ik kan me dat heel goed voorstellen en idd ik ben nog niet zo heel lang bij dat topic. Ik ken jou beter dan jij mij, en ondanks je dipje deze keer...vind ik jou een enorme doorzetter. Veel succes woensdag! @ Natasja, ik had een posi ovulatietest op 10 en 11 oktober...dus het zou evt. kunnen dat er een innesteling is geweest. Ik heb ook nagedacht over het feit dat ik dan nu al misselijk was, en dacht eerder aan een griepje. Maarja, ben misselijk, moet spugen en voor de rest ben ik kiplekker. We zullen het maar rustig af moeten wachten, officieel mag ik mogen testen, maar ik ga eens proberen geduld te hebben en het ff een paar dagen aankijken.... Liefs, Natasja