wie allemaal pas later posii getest..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Missmaria, 20 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    dag dames.. ;)

Ik ben nu 2 dgn overtijd.. ik heb gister een test gedaan maar die was negaa.. :x..

bij mijn eerste zw had ik ook pas 5 dgn na NOD posii getest..

maar hebben jullie ook eerst nega getest.. en hoeveel dgn posii..

liefs ;)

2. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik las net in een andere topic dat iemand pas na 12 dagen posi heeft getest. Dus alles kan:) laten we het hopen....

3. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    ik heb met de kruitvat testen 2voor5 maar liefst 11 weken negatief getest!!
    en uiteindelijk met de claer blue bleek ik harstikke zwanger...!

4. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Na 11 weken pas positief getest met de clear blue :$ Wat vaag dat je met de kruidvat testen dan negatief hebt getest..

5. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    helaas had ik deze maand een iets langere cyluss :x.. duss vanochtend togh doorgebroken....

maaarr heb voor t eerst gependeld.. en april meisje is het geworden... dusss ben benieuwd :D

6. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik was aan het zoeken en toen kwam ik jullie tegen. Ik heb eigenlijk even een vraagje. Mijn vriend en ik zijn bezig voor de eerste. Ik heb 4 jaar een spiraaltje gehad en deze in dec laten verwijderen. Eerst ongi liet even op zich wachten en daarna na 26 dagen en de laatste was 28 dagen. Nu ben ik echt verschrikkelijk moe ben al bij de huisarts geweest maar kunnen ook niks in bloed vinden niet op zwanger zijn getest overgens omdat ik ongi was. Nu ben ik nog steeds verschikkelijk moe en heb veel hoofdpijn en heb het idee dat mijn buik ook aan het groeien is zonder dat ik me vol eet zal ik maar zeggen. heb bij mijn laatste ongi omdat ie langer duurde wel 2 testen gedaan beide negatief. Zou het toch mogelijk zijn dat ik zwanger ben of kan dat helemaal niet? Ik hoop dat jullie me misschien wat verder kunnen helpen. Ik denk zelf niet dat ik zwanger ben maar vind het wel verdacht allemaal.

Misschien een stomme vraag maar zou graag jullie mening willen horen.

Alvast bedankt.
    Groetjes Sweety

Deel Deze Pagina