sorry weer een topic.laatste x zeuren!!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Fayy, Oct 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

#1 Fayy, Oct 21, 2011
    Last edited by a moderator: Oct 21, 2011
    Hallo meiden.

ja weer een topic van mij.. ik ben me rot aan t schamen ondertussen.
    ik leg even kort uit wat er is.

na mn zwangerschap niet meer ongesteld geweest..23sept edlm
    heb toen paar weken later erge steken gevoeld..dus heb er wel 4 testen tegen aan gegooid..(schaamte & SPIJT!) allemaal een lichte streep.. maargoed meestal na aflees tijd of dan was t weer een indroger.
    laatst had ik er een van de DA gedaan.. meteen positief en toen meteen weer negatief. heb m maar als negatief beschouwen en weggegooid!
    nu vandaag zit ik op dag 28.. Mn cyclus was altijd onregelmatig! maargoed na een zwschap kan ie weer netjes zijn..dus heb vandaag maar een test gedaan want dan mag t officieel ( mocht me cyclus netjes zijn)
    had een dipstick test van zw & kids gedaan en zag een streep alleen me test verzoop :p dus daarachteraan nog maar een.. en meteen een streep en die is niet weggegaan meer..

vind t wel raar als ik wel zwanger blijk al weken en dan vorige keer vage strepen en nu nog steeds ietwat onduidelijk.. oke ik houd t gewoon op indrogers.. (pff zucht! zoveel vragen..)

wij waren eigk niet bezig zwanger te worden deden t met condoom maar wss de condoom gelekt.. maar het is wel zo dat ik van alles voel.. lage rugpijn,zere liezen,hoofdpijn ( die 3 hadk bij me dochter ook) en soms inene erg misselijk en vannacht lag ik in bed de hele tijd bijna overgeven..ben maar gauw gaan slapen..en ik heb soms heeeele felle steken in de vagina :) en mn ogen branden traan ogen.
    sorry maar zown negatieve test werkt best teleurstellend..en drm heb ik dus WEER getest. mocht t zo zijn is t welkom dat snappen jullie wel. ;)

de testen heb ik net gedaan beetje waterig maar die strepen stonden er METEEN heeft iemand verder nog ervaringen met die testen of kan ik nu echt gwn zeggen van..ik w8 op me ongi :D

hierna zal ik niet meer zeuren hoor! :)

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik ben niet zo'n goede tuurder op zulke testen. Zie wel een heel dun vaag lijntje maar dat kan volgens mij ook gewoon een indroger zijn. Zou nog eens testen met de kv 2v5!

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

dat vind ik wel raar..want hij stond er meteen al..stond er van begin af aan met me neus op haha. maar komt denk ook omdat t een foto is. ik weet t allemaal niet meer haha. nu is de streep ook lichter maar je ziet m nog wel. miss test ik over paar dagen nog eens en dan geef ik t op! :)

4. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

Oct 1, 2008
    745
    0
    0
    Ik kan het ook niet zo goed zien, misschien even een digitale clearblue? Heb je gelijk meer duidelijkheid en anders bloed laten prikken, dan weet je het helemaal zeker. Want die onzekerheid nu is ook niks.

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    probeer anders eens een digitale test zonder tijdsindicatie (zwanger / niet zwanger)
    en anders eens bij de huisarts een (bloed)test laten doen

6. Jantine

Jantine Bekend lid

May 8, 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Fayy je zeurt niet hoor! Je zit in een onzekere situatie waar ik persoonlijk ook heel hard van zou gaan zeuren.

Volgens mij is een streep een streep. Ik zie hem ook, heel vaag maar hij is er, en als jij ´m in het roze ziet, dan is hij positief.

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ja in het echt is de test vaak duidelijker dan op een foto! Als hij er vanaf het begin al stond is dat indd een goed teken! Toch zou ik nog eens testen over een paar dagen, al is het alleen al voor de zekerheid. En natuurlijk is het hartstikke fijn om zo'n testje steeds wat donkerder te zien worden...... :D

8. Fayy

Fayy Niet meer actief

Bedankt meiden :)

misschien een stomme vraag maar als ik nu ff een paar uur niks drink zou ik dan weer een test kunnen doen? had die test gedaan toen k al paar x naar de wc geweest was..moet steeds plassen door de kou hahahaha.
    of toch maar morgenochtend..of overmorgen.. heb soms de neiging om over een paar uurtjes te testen gwn puur om te zien of t streepje er dan nog is. stom he.. heb er toch 10.. via zwanger en kids. me vriend zei doe dat maar want jou kennende test je er toch weer op los en steeds naar de kruidvat dat is ook niet wat. ze zien me alweer komen zegt ie dan :p

9. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    je zeurt niet!
    ik zie wel wat!

10. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    Overijssel
    en als je 3 uur niet plast kun je weer testen (werkte bij mij!)

11. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hoe zat t dan bij jou.. had je eerst een negatieve en 3 uur later een positieve? of ging ie van licht positief naar positief?:D
    gefeliciteerd trouwens!!:)

12. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    Overijssel
    zie mijn fotoalbum ;)

13. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Ik zie m ook hoor, ik heb goede hoop voor je:D...

14. Fayy

Fayy Niet meer actief

woooow ja. ik zie t wauww. wel een raar idee als je in de ochtend test met een zeer lichte streep ( Dipstick ) en je test savonds stukke donkerder..eigenlijk verwacht je dat dan niet lijkt mij..

en volgens mij zijn die dipsticks over t algemeen veel lichter kwa uitslagen dan de kv testen. maar ja om nu naar de kruidvat te gaan vind ik zonde want heb er namelijk 10 van die dipsticks ;) vanavond laat nog maares proberen dan probeer ik even niet te drinken en te plassen:p

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik zie niets eerlijk gezegd

16. Fayy

Fayy Niet meer actief

aan eerlijkheid heb ik t meest he :D maar ik zie m heel duidelijk maar dat maakt niet uit want ik zie m natuurlk in t echie.

17. Fayy

Fayy Niet meer actief

[​IMG] heb m ietsie duidelijker gemaakt. nja goed haha ik laat jullie vanavond meer weten! :) zou t ook niet erg vinden als ik t niet ben..( wel teleurstellend..) heb namelijk al een dochtertje die de 25ste pas 5 maanden is, dus zou zoiezo dicht op mekaar wezen.. we willen ze zoiezo niet te ver uit mekaar hoor! ( al heb je t niet voor t zeggen);)

18. Jantine

Jantine Bekend lid

May 8, 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Fayy, was zo nieuwsgierig, heb je nog een testje gewaagd? Ik hoop zo dat het doorzet! In ieder geval fijn weekend ;)

19. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hee :)
    jaa ik had een test gedaan zag na een tijdje 2 dikke strepen en wou een foto maken..geloof t of niet..STREEP WEG word gwn keihard voor de gek gehouwen door die testen..die testen voor mij..NOOIT MEER!
    had vanmiddag de hele tijd felle speldenprikjes onderin me buik (erg vervelend..en soms echt van schrik anders gaan zitten..zat nog wel in de auto..ik d8 wat nouuu weer :) en dan probeer je niet aan een zwangerschap te denken..dan probeer je t van je af te zetten en dan toch die steken en daar gaan me gedachtes weer) en met bukken soms.en heb nu weer doorzichtig rekbaarslijm.. ( heb ik al een aantal dagen ) misschien nu pas rond de eisprong? grr lastig zo want ik weet t echt niet omdat ik me cyclus nog niet weet. wanneer zal ik weer testen.. heb er tog nog een aantal over van de 10.. moeten toch op.rottesten! en een CB digitaal durf ik nog niet echt want stel dat mn cyclus echt langer is.. zit nu op dag 30(zie tijd :p) .. toen me eerste zwangerschap(mk) hadk een heeeele lange cyclus en daar testte ik meteen positief omdat ik 1x paar prikjes voelde in me lies haha. nja en bij mn dochter..ook de liezen.. mja voel t soms trekken links onder in de buik en dan soms misselijk en in de avond zere ogen.. oja en ben rond 18:00 aangekomen bij mn moeder thuis en sindsdien tot nu al zeker wel 15 x wezen plassen misschien wel door t weer hoor.
    lees ook van sommige dat ze laat positief testen maar dan denk ik weer bij mezelf dat t niet kan omdat ik bij mn dochter al met 3weken en 4 dagen positief had getest.. nou t is me toch wat.
    wel raar dat op iedere test van die dipstick een licht streepje staat..maar ook echt heel licht hoor..dikke indrogers. je word gwn niet wijzer van die krengen! en toch haal ik nog geen nieuwe. ten eerste geldverspilling als t voor niks is. klaag klaag klaag.

welterusten dames :)

20. Jantine

Jantine Bekend lid

May 8, 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Jeetje, hier word je toch ook een beetje gek van of niet?
    Je kwaaltjes klinken wel positief. Of zou je een laat ei hebben?

Gelukkig heb je nog 10 testen :p

Maar even serieus: als ik jou was zou ik een paar dagen wachten met testen. Een paar dagen niet aan streepjes denken doet bij mij altijd wonderen.

Spannend!

Share This Page