Balen meid Maar tis geen vroege miskraam hoor. Als er idd hcg was waar de action op reageerde dan is het biochemische zwangerschap geweest.
Bij een vroege miskraam heb je op of na je nod een positieve test,waarna het misgaat. Bij een biochemische zwangerschap heb je voor je nod een licht positieve test en wordt je gewoon ongesteld.Meer dan 50 procent van alle zwangerschappen gaat al mis voor nod,dus een risico van vroeg testen. Ts heeft een twijfelachtig testje(ben zelf geen fan van action) en is netjes op nod ongesteld geworden...gelukkig geen miskraam dus.
Je kunt het ook even googlen voor uitgebreidere informatie.Ik heb de simpele,beknopte versie hierboven uitgelegd.
En het action streepje is vrij duidelijk. Zeker voor middag urine. Binnen afleestijd goed roze Had de testen ook meegenomen naar de huisarts en die vertelde rekening te houden met een vroege miskraam Wouden geen hcg prikken maar moest.volgende week nogmaals testen
Gisteren 13 dpo,vandaag dus 14 dpo en je nod...als je LF korter is ben je echt niet verder hoor.Dus gelukkig geen miskraam..
Dit is idd het nadeel van te vroeg testen. Had je niet getest waa je gewoon ongesteld geworden op dag 14 en had je niets geweten. Ellendige vrouwen eigen.....
Het is inderdaad vervelend als je ongesteld wordt als je graag een kindje wilt,maar dat is wel iets anders dan een miskraam.
Sorry hoor maar mijn huisarts zegt dat vroege miskramen heel vaak voorkomen en dat de meeste miskramen op nod fout gaan. Ze heeft de test gezien en die was positief dus er zat iets, zegt ze En moest me voor bereiden dat het niet goed is gegaan Net weer een test gedaan en die heeft weer een vaag lijntje Ik snap niet waarom jullie zeggen dat Ditgewoon ongesteld is als er een positieve test was , een twijfel test /negatief en een heel licht positieve test.. De huisarts had het echt over vroege miskraam.. En zo voelt het ook Maar moet morgen terug zijn ook voor iets anders dis vraag het nog wel een keer
Biochemische zwangerschap betekent ook wel dat er iets is geweest hoor, alleen was je er niet achtergekomen als je niet voor nod had getest. Men probeert niet te zeggen dat er niets is geweest Maar goed, dat maakt allemaal niet uit. Wat het is geweest zet niet door en dat is gewoon superkut.
Vervelend dat je toch bent gaan bloeden. Hopelijk ben je snel zwanger! Ik snap overigens wel wat @Pipo30 bedoeld. Ik zou het zelf persoonlijk ook niet zwaarder maken dan nodig door het direct de stempel "miskraam" te geven. Desalniettemin blijft het uiteraard rot om een beetje hoop te hebben en dan uiteindelijk toch te gaan bloeden. Daar mag je je best rot over voelen.
Ah sorry dacht dat dat een chique woord was voor schijn-zwanger of iets in die richting begreep het even verkeerd Ja 70% van bevruchte eitjes nesteld uiteindelijk niet goed in
Precies dit. Mijn haren gaan echt overeind staan als ik lees wat sommige typen op dit forum. We zijn volgens mij allemaal mensen met gevoel. De één ziet de dingen nou eenmaal anders dan de ander. @Pipo30 is er een reden dat je tot 2x toe zegt gelukkig geen miskraam? Maakt dat het minder erg voor @MotherOfAnAngel? Als het voor haar als een miskraam voelt om welke reden dan ook, dan is dat toch prima. Knuf voor jou ❤
Precies wat @LollyLolbroek86 zegt! Daarbij, @MotherOfAnAngel voelt zich al rot en het is duidelijk te merken dat zij door dergelijke (misplaatste) opmerkingen zich nog rotter gaat voelen. Volgens mij zitten veel vrouwen hier in hetzelfde schuitje, in elk geval zitten hier vrouwen met allemaal dezelfde diepe wens en het lijkt mij dan juist dat dit DE plek is om je ei kwijt te kunnen EN elkaar te steunen!
Ja daar heb ik meerdere redenen voor.Ik bedoel dat juist op de manier dat een miskraam echt niet leuk is,dat wil je echt niet meemaken.En ik uit ervaring weet dat je na een miskraam heel onzeker kunt worden over je lichaam.Vandaar Dat ik zeg,gelukkig geen miskraam. En ik ga iemand echt geen miskraam aanpraten die er niet is geweest...daar gaan mijn haren van overeind staan!Iemand die gewoon netjes op nod ongesteld wordt...kom op zeg. Maar nogmaals,ik weet uiteraard wat het is om ongesteld te worden terwijl je graag zwanger wilt raken...dat is en blijft vervelend.Maar een miskraam is echt wat anders.