Wauw wat veel reacties, top! Ik hoop het zoooooo het is zo gewenst. Ik zou echt super verrast zijn. Zal ik morgen nog een keer testen of echt afwachten tot minimaal donderdag? Wat zouden jullie doen als je mij was?
Melgje, bijdeze een voorzichtige felicitatie!! Ik zou mezelf dus niet kunnen bedwingen om morgen niet weer te testen, hahaha.
Ik zou dus ook morgen alweer testen. Niet omdat het verstandig is, maar ik zou mezelf dan niet kunnen inhouden als ik de testen toch in huis heb schrik niet meteen als het streepje ietsje lichter is, in het begin kan het nog wel eens wisselen. Een streepje is een streepje. Met een paar dagen moet 'ie dan wel donkerder worden. Bij mij zit er ook nog een verschil tussen 's ochtends en 's avonds; 's ochtends zijn de streepjes wat lichter dan 's avonds. Succes!!
Ik zou ook niet kunnen wachten met testen hahhahahaha De tweede test zou ik zeggen zwanger, die vind ik wel duidelijk!
Ik denk niet dat ik zwanger ben ladies....zeg ik met een gebroken hartje Ik test later vandaag nog een keer, want heb het idee dat ik later op de dag beter test, gisteren zo rond 11:00. Maar dan stop ik een paar dagen, kijken of ongie gewoon komt. http://i62.tinypic.com/i42yok.jpg
ik vondt de andere testen heel duidelijk maar op de laaste zie ik niks maar als je toch na de gyno moet kan hij altijd ff kijken met de echo dan weet je het zeker
Op je laatste testjes zie ik alleen een heeel licht streepje, zou niet meteen al zeggen dat je zwanger bent helaas..even afwachten misschien is je cyclus weer wat langer en ben je te vroeg. Heb je ovutesten gebruikt deze ronde?
Hij loopt in ieder geval nog niet op vandaag. Ben er wel achter dat het bij mij ook zo is dat ik wat later op de dag positiever test. Als je van positief mag spreken haha. Ik zie het lijntje in ieder geval duidelijker dan vanmorgen en vind m nu ook weer roze en vanochtend wat grijzig. de bovenste is van gistermiddag rond 12:45 de bovenste van vandaag om 11:00 http://i58.tinypic.com/zl6og7.jpg Vandaag nog een keer testen heeft geen zin meer toch? Zal niet opeens super duidelijk. Denk dat ik wacht tot zaterdagochtend. Want moet donderdag en vrijdag werken en heb geen zin in die teststress erbij. Wat jullie? Ow en mijn eisprong heb ik 19 april gemeten met ovu (twee even donkere streepjes), maar was 26 april echt knal (testreep donkerder dan controle) en bleef 6 dagen positief!
uitgaande van je eisprong op 26 april, zou je nu 12 dpo zitten als ik effe goed reken ik zie wel weer een heel licht streepje op je nieuwe test, maar denk dat je toch nog een paar dagen geduld moet hebben.. sterkte meid
Ja en dan weet ik nog niet eens of die 26 april gesprongen is, kan ook 48 uur later zijn geweest. Ik ga er nu vanuit dat ik niet zwanger ben en ga zaterdagochtend opnieuw testen als ik dan nog niet ongie ben. Ben het even zat.
Maar waarom ervanuit gaan dat je niet zwanger bent? Je hebt toch streepjes op je test? Ik snap m niet.
Niet op die van kruidvat en ze zijn nog heel erg licht, dus vind niet dat ik ze als positief kan beschouwen zo licht. Vind de duidelijkste van vandaag minder duidelijk dan die van gisteren.
@lov ik heb ook regelmatig streepjes op de zw kids dipstick .. Vanmorgen nog geprobeerd.. En had toch een streepje.. Of ik plas altijd streepjes hihi.. Snap melgje wel.. Zelfbescherming denk ik 😉