Lastig Melgje! Ik had zoiets als jou, zaterdag middag heel licht streepje met Z&K en zondag ochtend negatief met kv2v5.. gisteren ook ongesteld geworden Ik hoop voor jou dat ze een goed teken zijn! Maar die lichte streepjes zou ik bij mezelf niet meer vertrouwen. Maar, klein positief dingentje, mijn streepje was nog wel een stukje lichter volgens mij! Spannend!
pandavliegen, logisch dat je het niet meer vertrouwt. Dat is ook de reden dat ik nog onzeker ben. Ook hierdoor LOV23, de bovenste testen zijn van gisteren en de onderste van vandaag, lijken eerder af te lopen dan op te lopen. http://i58.tinypic.com/2z6xjwn.jpg Ik neem testpauze tot zaterdag of zondag. Ligt eraan of ik ongie klachten heb. Dus dat wacht ik even af.
dat is het lastige met die ultragevoelige testen, maar ik had met zwanger en kids op 6 dagen voor nod geen enkel licht streepje op mn test. Uren later met de loep onder een vette lamp gekeken en nog steeds niks, toen 4 dagen voor nod net zo'n licht streepje als Melgje op haar testen heeft. Kreeg hem haast niet op de foto, dus er is echt nog wel hoop voor je Melgje. Maar ik snap het dat je afwacht. Sterkte met wachten in ieder geval.
Ja ik zie wat je bedoelt... Zag ik niet eerder op je testen. Maar hcg verdubbelt om de dag dus weer moelijk te beoordelen dit...
Ja precies en kan schommelen in het begin he. Daarom maar gewoon genoeg dagen er tussen dan hoef je met een heel licht streepje niet meer te twijfelen, dan weet je gewoon dat ie donkerder had moeten wezen.
Melgje, als ik eerlijk ben denk ik toch aan je testen te zien dat er toch niks is... Dit had ik dus ook zo met mijn testen en uiteindelijk op NOD ongesteld geworden.
Denk het ook....snik. Zaterdag zal ik t zeker weten want dan moet ie toch echt wel donkerder zijn en zo niet is het einde verhaal.
Heel lastig melgje! Ik heb nu twee cycli achter elkaar dit soort streepjes gehad, maar toch ongesteld geworden.. Hoop uiteraard voor jou dat je zwanger bent! Maar hou rekening met ongesteld worden. Succes met wachten!
Hou ik zeker rekening mee. Vanochtend voelde ik een nare druk, en links onderin mijn rug pijn. Voelt zeurend. Denk dat ik inderdaad ongesteld word
Ik ben ongesteld geworden ladies, maar heel anders dan normaal vermoed een vmk. Volgende ronde nieuwe kansen. Bedankt voor het meeleven. XXX
Jammer Melgje... Nou ik denk dat de testen gewoon vals waren. De z&k doet dat wel vaker de laatste tijd..
He shit wat naar.. Zoals ik al zei ik heb de afgelopen twee cycli dus precies hetzelfde gehad.. OF die testen zijn ruk OF het moeten vroege miskramen geweest zijn, erg lastig!
Ja het zou aan de test kunnen liggen inderdaad. Maar ongie is wel anders en komt anders op gang. Had ook last van mijn bekken, bloedend tandvlees en nog wat dingen dus het blijft onzeker. Ik denk er niet meer te veel over na ,heeft toch geen zin.
Klopt zo dacht ik er ook over, maar ergens knaagt het soms toch stiekem wel een beetje.. Van 'zou het dan toch geweest zijn'? De eerste keer (maart) voelde ik me echt heel anders, had ook grotere borsten en zere tepels. In april geen kwaaltjes gehad toen ik weer lichte streepjes plaste. Dus ja.. Blijft gissen!
Ja zulke testen zijn echt rot want je krijgt er toch hoop door. Ik heb het overigens eerst nooit gehad met deze testen maar vorige maand wel en ik zie hier de laatste tijd meer topics voorbij komen met deze testen en meiden daarna toch ongesteld werden. Wat het is geweest of juist niet is geweest zul je helaas nooit meer achterkomen.