Hallo dames, Hier 2 verschillende testen, Z&K gisteren gedaan en van de kruidvat vandaag, een enorm verschil vind ik, Z&K negatief, en kruidvat positief, of toch niet? Hier paar foto's,ook in negatief gezet. Van de week toch maar verder gaan met klussen? Van de kruidvat zijn de C en T streep andersom als op de Z&K
nog effe doortesten hij is onderweg. ik deed zelfs 2 keer per dag om 12 uur en om half 5 a 5 uur.en dan werd bij kv test meestal de test streep eerder donker dan controlle streep en dan wist ik dat mijn ei kwam.
Nog doortesten , de kruidvat staat er om bekend heel lang 2 duidelijke strepen te hebben, sommige hebben dit zelfs bijna een hele cyclus,. Ik zou meer vertrouwen op de z&K
Het kan trouwens wel zo zijn dat Z&K ook vandaag positief is hoor. IK heb altijd een licht zichtbare streep en dan ineens een dag hij gelijk knalt. Hij loopt niet bij iedereen geleidelijk op zeg maar. Dat hoeft niet. Maar dat de kruidvat veel positief aangeeft heb ik ook gehoord. Kun je vandaag niet nog een Z&K doen? Ik gebruik zelf de laatste 2 maanden CB digital. Vind ik erg fijn, wel prijzig.
Babke, nee de Z&K krijg ik morgen binnen als het goed is, deze heb ik van een vriendin gekregen,zij is nl zwanger,die had ze over. Ik heb de dipstick besteld,die gebruikte ik hiervoor ook,maar wou t op de gok doen een x,maar twijfelde beetje dus heb ze uiteindelijk toch maar wel besteld. Heb er nog 4 van de kruidvat,eerst ff opmaken,tussendoor de Z&K gebruiken. Bedankt
Mijn man testte zelfs ver positief met de kruidvat ovutesten Bij mij bleven ze echt telkens positief, zelfs 5 dagen na menstruatie wat niet kan. Zwanger en kids ovutesten hele goede ervaringen mee