Kruitvat 2v5 vals positief ?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by xdebbiex, Mar 3, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xdebbiex

xdebbiex Lid

Jun 28, 2016
    22
    1
    3
    Goedemorgen dames,

gister ochtend een test gedaan en tot mijn verbazing was de test binnen de aflees tijd positief ( toen 6 dagen voor nod ) ik weet het is erg vroeg dat getest heb

Vandaag ( 5 dagen voor nod) en deze was witter dan wit negatief dus ?
    Allebei gesteld met ochtend urine

Iemand zoiets soort gelijks meegemaakt ?
    Linker foto is van gister ( nu opgedroogd maar streep was erg vergelijkbaar) recht nu net

Attached Files:

2. Narcisje

Narcisje VIP lid

Mar 17, 2016
    12,807
    8,473
    113
    Female
    Andersom lijkt me?

Ik denk idd dat die van gisteren een indroger is. Vooral omdat je toen 6 dagen voor nod zat (hoeveel dpo is dat in jouw geval?)

3. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,715
    7,195
    113
    Female
    Wow, als je zeker bent van je ei en 6 dagen voor nod zat, dus op 8-9dpo, is de test ook wel erg donker. Het zal wel een valse streep zijn dan. Bizar hoor, dat moet echt niet kunnen.

Suzi98 and xdebbiex like this.
  4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,960
    15,002
    113
    Kan alle kanten op. LG piek kan geloof ik ook nog de boel vertekenen.

Het enige wat er op zit is wachten en na je nod nog een keer testen. Twijfel je dan nog, pak dan een clearblue digital.

Daarom testte ik nooit ervoor, dat wachten leek me nog t rotste van alles.

xdebbiex likes this.
  5. xdebbiex

xdebbiex Lid

Jun 28, 2016
    22
    1
    3
    21 februari had ik een positieve ovulatie test ? De test was binnen 7 minuten afgelezen. Hier de foto van gister gelijk erna gemaakt

Attached Files:

6. xdebbiex

xdebbiex Lid

Jun 28, 2016
    22
    1
    3
    Daarom maakt het me ook zo in de war we wachten maar af.. bedankt voor je reactie

7. Narcisje

Narcisje VIP lid

Mar 17, 2016
    12,807
    8,473
    113
    Female
    Dan ben je nu 8 dpo. Ik denk dat het logischer is om een witte test te hebben op 8 dpo ipv die goed zichtbare test.. dus ik denk helaas dat die ene test vals positief is. Ik zou over 2 dagen nog eens testen

Share This Page