Ik zie wel een 2de streep vooral op de laatste foto. Ziet er hetzelfde uit als mijn eerste test. Ik ben benieuwd over 2 dagen
Ik heb dat ook eens gehad, bleek het achteraf een reactie te zijn geweest op mijn eisprong.. Dus wel een streepje, niet zwanger..
Ik had zoiets afgelopen zondag.... en zit nu te wachten tot ik morgen of overmorgen nog een keer kan testen.
ik zie m ook hoor op die laatste , spannend zeg . wanneer ga je testen ??? en elmo jij al getest vandaag ???
Nee nog niet.... ik probeer het testmoment tot morgen uit te stellen....Maar hoe meer ik hierover lees, hoe nieuwsgieriger ik word. Wordt vervolgd....
Wat spannend, ik zie hem ook. En ineens zo heel duizelig en het gevoel dat je zo onderuit kan gaan, zo kwam ik er bij de eerste ook achter dat ik zwanger was
Oooh ik vind het zo spannend!! Vanmorgen toen ik wakker werd meteen even gekeken of ik niet gek was en er echt wat stond.. en er staat echt een streepje.. Kheb zelfs nog oude testen en die even vergeleken of ze t niet allemaal hebben maar daar zie ik echt NIKS op.. Dus ik denk dat ik toch even naar de winkel ga straks.. als er dan weer een streepje is is t even afwachten maar als ie dan helemaal wit blijft weten we iig dat t een valse was We hebben t er wel even over gehad en stiekem zouden we t toch ook wel leuk vinden als t wel zo is.. dus eigenlijk zijn beide uitkomsten goed
Koop er toch automatisch 2 dus denk dat ik er al eentje vandaag doe.. als ie dan niet donkerder is weet ik nog niks dat weet ik.. maar als er niks op te zien is weten we dat iig wel.. en ben ik uit de zenuwen Vriendlief gaat straks naar de winkel en die haalt ze ff..
vriendlief is nu naar de winkel, verwacht m elk moment thuis.. en moet plassen dus zit t braaf op te houden! Hahahahahah
Whaaaaaahahahahah!! Hij staat vast in de kruidvat, hij kwam natuurlijk familie tegen! Hihihi.. zal je net zien.. en ik moet toch echt plassen zo hoor.. Spannend spannend spannend..
nou ja.. t kan wel.. zie album.. (aug 2010 foto). maar de kans dat t een zw.schap is bij een tweede roze streeje is groter..
Uhm.. dames.... HELLUP!!!!! Zien jullie wat ik zie????????????? Bekijk bijlage 153551 Zo doe je er een jaar over en roep je dat je er nog niet klaar voor bent en tadaaaa..