Hey meiden, ik heb een vraag een vriendin van mij heeft een zwangerschapstest gedaan ze zou nu 3 weken en 6 dagen zwanger zijn volgens de laatste menstruatiedatum 5 mei. Alleen is de test echt al super donker als ik het vergelijk met mijn eigen testen van vorige zwangerschappen, had ik pas zo'n donkere lijn toen ik verder was. Wat zouden jullie zeggen bij deze testen? Kan het ook al op een mola of bbz duiden?
Hoi Desiree, Hoe donker de streep is hoeft niet te zeggen. De ene vrouw maakt meer hcg aan dan de andere. En dat kan ook per zwangerschap verschillen. Ik had bijv 3 keer een licht positieve test en kreeg bij die 3 keer een miskraam.
Nu heb ik op mijn nod getest dus 1 dag later dan die vriendin van jouw en deze streep was meteen heel donker. Ik kan niet langer zwanger zijn, omdat ik vruchtbaarheidsbehandelingen heb ondergaan. Zie foto, hij is hier al droog en 1 dag oud
@ ecl mooie test ook hopelijk blijft het dit keer goed gaan. gefeliciteerd. geloof dat ze ongeveer hetzelfde zijn. naja ze merkt het wel bij de termijnecho..
Bij mij bbz had ik een vrij lichte test. De test van mvm ook erg licht. Met 5 weken ben ik met spoed geopereerd.