Ja t was binnen een paar minuten en met avondurine. Spannend. Misschien morgen een CB of zou dat nog te vroeg zijn? Ik denk namelijk dat ik het dan pas vertrouw...
Nou, als je dit met avondurine hebt, is de cb wel duidelijk hoor, die zegt ZWANGER Gefeliciteerd meis, en probeer er van te genieten!
Ja direct toen ik wakker werd (al Kon ik de hele nacht niet slapen,want ik durf t bijna niet te geloven) Ik was heel bang dat vandaag het streepje weg zou zijn...Maar streepje is vandaag hetzelfde als gisteravond misschien een tikje donkerder CB heb ik nog niet gedaan, die ga ik straks kopen. Ik testte vorige zwangerschap smiddags en savonds duidelijker dan sochtends en nu weer geloof ik.
Tuurlijk. Foto komt vanmiddag van m'n laptop, vanaf m'n telefoon krijg ik ze niet geüpload. welke CB is gevoeliger? Die met ZWANGER /NIET ZWANGER of die met Weekindicator erbij??
Nou ik heb m gekocht. Kan je die ook voor NOD doen? Want ik weet niet of m'n NOD gister vandaag of morgen was...haha
Spannend! Ik heb die met weken indicator achteraf voor NOD gedaan (waarschijnlijk 3w5d ) Gaf toen netjes zwanger 1-2 aan
Jaa! CB zegt zwanger 1-2 Betekent dat dat ik t een klein beetje mag gaan geloven? Die zijn wel betrouwbaar toch? Ohhh vind t zo spannend. Als t echt zo is wordt t een heel traject met cerclage medicijnen... Foto volgt, kan niet uploaden vanaf m'n telefoon...