Dames. Omdat ik allemaal rare klachten heb vanmorgen test gedaan. Hier kwam uit pregnant!. Ik helemaal blij maar mn vriend geloofde het niet. Daarna Clearblue en kruidvat test gedaan beide negatief. Kan dit gewoon serieus. Ik kan wel janken
Wat vreemd! Ook dat die van kruidvat dan negatief zijn.. zijn ze echt helemaal wit? Heb je foto's? En van welk merk is de digi test?
Ja kruidvat. Is zo goed als wit als ik goed kijk lijk ik in de verte wat ik te zien het merk is tobenobe
Heb het even opgezocht maar die digi van tobenobe is een zeer gevoelige test, te gebruiken vanaf 5 tot 6 dagen voor je menstruatie.. dus zou best kunnen dat daarom die van kruidvat nog niet reageert
Ik ben eigenlijk vooral een beetje verbaasd dat je man het niet gelooft. "pregnant" is vrij duidelijk toch? Ik vind het ook gek dat die andere twee niet reageren, maar als je een heel klein streepje ziet dan wordt die hopelijk duidelijker de komende dagen.
Ik heb zelf ook altijd dat ik eerder digitaal zwanger test dan dat er een streep op bijvoorbeeld de kruidvat test te zien is. Geen idee waarom.
Mijn vriend wilt het niet geloven omdat hij het "Engelse troep" vindt. En zo iets heb van ik geloof het pas als Clearblue zegt zwanger. Streepjes testen gelooft hij dus ook ook niet.
Helaas dom dom niet met dezelfde urine die had ik al weggegooid. Ik had vandaag ongesteld moeten worden nog niks te merken normaal begint dat met bruinverlies. Ik ben zeker van m'n ei geweest 14 dagen geleden want ik had 15 dagen geleden last van ovulatiepijn en baarmoedermond die open stond en rekbaarslijm en dag er na zat m'n baarmoedermond pot dicht en was m'n slijm al weer dikker. Alleen last van beginnende schimmel pff jeuk jduk
Met die 3 strips in de verpakking. Die had ik nog liggen namelijk. En dan een kruidvat test die plus testen.
Ooh dat verklaart een hoop. Die is helemaal niet gevoelig namelijk Haal maar eens een cb digi met indicator.
Oké zal vandaag eens kijken. Of morgen als m'n menstruatie niet door breekt. Het lijkt er nog niet op dat ie doorbreekt vandaag
Die action early testen zijn volgens mijn vk ook erg gevoelig. Daar testte ik positief mee (geen idee waar ik in mijn cyclus was hoor, wrs. 3 dagen voor NOD) en de testen die ik erna deed, van de Etos, bleven sneeuwwit. Toen een CB test gehaald, gewoon zo`n +-test. En die werd wel weer positief, dat was wrs. 1 dag na NOD. (ik was nog niet zo lang van de borstvoeding af, dus mijn cyclus was nog vrij onregelmatig)
Thanx voor je bericht ik wacht vandaag nog even af als ik niet ongesteld wordt dan zal ik eens kijken welke testen ik in huis ga halen.