Sta helemaal te trillen. Zou het? Zou ik zo veel geluk hebben na zo veel pech? Woensdag 21 juli de hele dag door positieve ovulatietests, dus ben vandaag 12 of 11 dpo. Mijn ei springt altijd vrij snel na een test. Wow!
Hier nog een van 16 dpo, net gedaan. Ik voelde me heel onzeker maar op dit moment loopt de test in ieder geval goed op.
Bedankt! We hebben in september een afspraak bij de fertiliteit poli, om te kijken of ze ons nog kunnen helpen. Ik twijfel of ik een echo wil bij dat ziekenhuis. De vorige keren zijn daar de missed abortions gezien en ik heb er slechte herinneringen aan. Ook omdat je dan na de 'slechte' echo weer lekker in de wachtkamer tussen de zwangeren kunt wachten op de gynaecoloog. Ik heb dan liever een verloskundige die meteen kan zeggen hoe het zit en wat erna te doen. Maar nu ga ik wel weer uit van slecht nieuws. Dat hoeft niet, dat moet ik proberen te geloven.
Dan zou ik zeker lekker een vk bellen. Ik weet niet of je sowieso bij de gyn moet zijn straks, maar gewoon doen of je neus bloedt
Ja moet sowieso naar een gynaecoloog, vanwege een van nature hoge bloeddruk. Maar de vorige keer werd ik pas later overgedragen. Het gaat er vooral om dat in een later trimester wordt gekeken naar de groei van het kind en mijn bloeddruk, omdat ik een iets verhoogde kans heb op zwangerschapsvergiftiging.
Jaaaa! Wat een leuk bericht van jou Leo! Gefeliciteerd! Ik zou naar de plek gaan waar je het beste gevoel bij hebt. Bij mij heeft de vk wel slechtere apparatuur dus daarom zou ik daar niet naartoe gaan, maar dat kan bij jou wel anders zijn. Leuk en spannend! Ik duim voor je!