Streepje lichter? Zie foto's!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamaLot, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaLot

mamaLot Lid

31 mei 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch maar zelf even een topic openen. Dit is mijn verhaal.

Nou, ik heb ook weer getest. Maar ik kon vannacht niet slapen, want lag te piekeren en daardoor heb ik geplast om 1 uur, half 4 en kwart over 6. Ik heb dus niet echt een ochtendurine gehad, die van kwart over 6 was ook erg licht. Toch getest en het streepje is duidelijk, maar niet duidelijker dan gisteren. Nu maak ik me meteen weer zorgen, want de vorige keer werden de testen lichter en werd een mk. Of kan dit echt komen doordat ik zoveel geplast heb vannacht?

Bij deze de foto's. Je ziet ook dat de tets van gister, de bovenste, veel geler is, omdat dat dus echte ochtendurine was zonder 's nachts geplast te hebben. De bovenste controlestreep is ook donkerder dan vandaag en dat heeft natuurlijk niets met hcg te maken.
    Jullie mening please.....Bovenste is dus van gister met ochtendurine. Onderste van vandaag met "ochtendurine" die heel licht was omdat ik zoveel moest plassen. Er zat maar 3 uur tussen het plassen 's nachts en de testurine.

2. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    je verklaart het eigenlijk zelf al... De plas van de eerste test is veel geconcentreerder geweest.

Ze zeggen ook altijd niet door te testen, dat kan je onnodig onzeker maken! (is moeilijk I know haha)

Oh en gefeliciteerd natuurlijk!!

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    soms test je 's middag duidelijker dan 's ochtends... morgen gewoon nog een keer testen en dan moet de laatste van deze ochtend vast lichter zijn dan die van morgenochtend..;)

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    zoals de meiden al zeggen je verklaard het zelf al doordat je meerdere keren snachts hebt geplast maar ook omdat je test niet donkerword hoeft te worden binnen 1 dag.. je HCG verdubbeld elk 48 a 72 uur dus je test zou morgen of overmorgen donkerder moeten zijn..

en natuurlijk gefeliciteerd want zwanger dat ben je zeker wel ;)

5. Sanne89

Sanne89 Lid

15 jun 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak je geen zorgen ..:)
    Je verklaart het zelf af.

Liefs Sanne

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    stop met testen dit maakt je alleen onzeker.
    streepje kan om verschillende redenen lichter zijn. minder geconcentreerde urine, ander tijdstip, meer gedronken etc. je bent gewoon zwanger en probeer te genieten :).

7. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Tja we kunnen wel zeggen dat je niet moet blijven testen maar dat heb ik ook gedaan hoor, ja dat is toch het enige wat een beetje houvast geeft. Maar het is al eerder gezegd je hebt veel te vlug op elkaar getest (en geplast ook) om er iets zinnigs van te zeggen.
    Ik heb twee dagen achter elkaar getest en er was geen verschil (beide ochtend urine) pas een paar dagen later werd het streepje donkerder.
    Als je een donkerdere streep wil kan je alleen maar wachten, maar je hebt al wel een streep dus je bent zwanger, probeer je zelf niet gek te maken en een beetje vertrouwen te hebben.

Gefeliciteerd me je zwangerschap :)

8. mamaLot

mamaLot Lid

31 mei 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks, ladies, na drie miskramen is het gewoon zo verdomde moeilijk dat wachten. Op de een of andere manier geeft testen houvast ofzo.

xxx

9. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Hi mamalot..hoe is het nu?

Deel Deze Pagina