Hee meiden, Ik heb 28 aug mijn eisprong gehad (met ovutesten opgespoord) nu moet ik vandaag ongesteld worden maar nog niets te bekennen.. Ook heb ik een ovulatietest gedaan (niet met ochtendurine), en deze knalt! Wat zou dit kunnen betekenen?
Thanks, ik vind het zo spannend weer! Het zou ons 3e kindje zijn. Misschien denken jullie waarom doet ze geen zw test maar ik ben gewoon zo benieuwd, dacht ik probeer het eerst met een ovutest (veiliger ofzo haha, slaat natuurlijk nergens op) haha.
Waarom doe je een ovulatietest op je nod?? Het kan 2 dingen zijn: 1) je bent zwanger 2) je ei is de vorige keer niet gesprongen en gaat het nu opnieuw proberen. Dus..... ff een zwangerschapstest doen.
Omdat ik dat te spannend vind ofzo. Zou dat kunnen een laat ei, mijn laatste menstruatie was 3 aug. Ben nu wel wat weken verder?
Ja dat kan. Een positieve ovulatietest geeft alleen een piek aan, maar verteld je niet of je ei ook daadwerkelijk gaat springen de dagen daarna. Dus eventjes een zwangerschapstest doen
Ik heb een zwangerschapstest van de Kruidvat gedaan, van dr zenuwen 3 druppels erin laten vallen i.p.v. 4 maar dit is het resultaat..
Haha ja dag! Wat dat kan betekenen weet je echt al wel anders deed je geen ovulatietest... gewoon een zwangerschapstest doen. Daar zijn ze voor.