Morgen vroeg nog keer testen... Je kunt zwanger raken want je hebt al een zoon zie ik? Dus wonderen bestaan hoor! Op mijn fb account voor iui/ivf mama's komen de wonderen deze week als paddestoelen uit de grond! Heel veel succes!
Wat zijn jullie hoopvol Ik weet het nu niet zo goed hoor, test is lichter dan gisteren. Maar ik zit ook pas amper 12 uur later. Test vanmorgen om 5.15 gedaan. Zoon was erg vroeg wakker Het kan alleen van zaad van nu 16 dagen geleden zijn. Moet de test dan niet donkerder zijn? Meissie: heb ook al zoveel van zulke wonderen gehoord! Wij hebben een zoon dmv ICSI dus niet bepaald op de natuurlijke manier... maar bij mij is er nooit een afwijking gevonden, de behandeling was ook in mijn eigen cyclus. Bovenste is van vanmorgen, onderste van gisteren. Die is nu meer doorgekleurd en op de foto beter zichtbaar.
Zaad van 16 dagen geleden. Het kan zijn dat je op 12 dpo zit nu en het zaad dus 4 dagen heeft moeten wachten op je ei. De test van vanmorgen is wel lichter dan gisteren, maar zeker nog niet goed bijgekleurd. Na hoeveel tijd is de foto genomen?
Foto is wel zeker anderhalf uur later genomen. Weet niet zeker dat ik een eisprong heb gehad. We zijn helemaal niet bezig met zwanger worden Maar ik kan altijd wel aan de afscheiding goed merken dat de eisprong nadert en weet ook nog dat ik mij bm mond heb gevoeld en die was zacht en open. Dus ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ik mijn ei heb gehad. Vorige week donderdag heb ik een dagje bruinverlies gehad, voorafgaand aan een heel klein beetje licht roze. Maar dat was het ook. Weet ook nog van de behandelingen dat als ik bovenstaande symptomen merkte, ik dan een dag later de punctie had. Vond ik altijd doodeng, maar nog geen eisprong gehad. Dus het kan wel kloppen dat het nog 3 of 4 dagen heeft geduurd voor de eisprong. Dan zou ik pas woensdag of donderdag mijn nod hebben......
Ik blijf goede ervaringen houden met de kv2v5. Houd er wel rekening mee dat hcg er langer over doet om op te lopen en dat het erg kan schommelen. Dus maak je niet nu al te druk over het oplopen ervan. Er word niet voor niks gezegd na 48 uur weer eens testen
Welke testen heb je nu? Ik had die van Kruidvat een keer 1 test gedaan en daarop destijds een lichte streep, m'n man geloofde het niet dus ik had die andere uit hetzelfde doosje ook meteen gedaan met dezelfde urine en die gaf geen streep.. (pas later een indroogstreep) Kan mijn inziens dus ook per test verschillen hoe sterk ie uitslaat. Voor morgen durf ik niet te zeggen welke test je het best kunt doen, ik denk toch die van kruidvat. Ik was toen trouwens wel zwanger en was 1 dag voor NOD.
Denk idd dat dezelfde test het beste is. Maar een duidelijker bewijs dan jij hebt bureau, is er niet dan dat testen dus verschillend kunnen reageren. Zou niet moeten kunnen.
Bruin verlies is oud bloed kan van innesteling komen, je kan natuurlijk altijd bloed laten prikken bij huisarts of een cb digital met indicator.
Vanmorgen weer getest, en weer lichter dan gisteren Krijg het streepje nu niet eens op de foto, in het echt zie ik hem wel maar erg licht. Ben toch bang dat het mis is, maar geen bloed, geen buikpijn niks. En wel wat dingen die ik herken van mijn eerste zwangerschap, of beeld ik me dat in? Ik zei dat ik vorige week donderdag wat oud bloedverlies had, maar dat was vrijdag (herinner ik mij ineens omdat ik toen ging zwemmen) Dus als dat toen van een innesteling was, is dat nog geen week geleden... Pff k blijf hoop houden maar weet niet of dat wel terecht is.
Dank je! K Heb er niet zoveel vertrouwen meer in eigenlijk Als ik de test van 2 dagen geleden zie is die gewoon hartstikke positief en nu niet meer.
Het kan misschien ook dat je toen toch al eerder zwanger was maar toch een menstruatie kreeg en nu zo licht test omdat er nog hcg in je lichaam zat. Persoonlijk vind ik het niet veel belovend als de testen lichter worden. Dat zag ik ook bij mijn mk..
En dan is er ook nog een kleine optie dat je afgelopen weekend pas je eisprong hebt gehad ipv 2 weken geleden. Dat de test dus wel op je eisprong heeft gereageerd en dat beetje bloedverlies vrijdag een ovulatiebloeding is geweest. Al denk ik van niet hoor, maar het zou misschien kunnen.