Goedemorgen allemaal, Ik heb even een vraagje. Ik heb ongeveer 3,5 week een curettage gehad. Nu probeer ik aan de hand van ovultaietesten mijn eisprong weer op te speuren. Na een week test staafjes gebruikt te hebben. Dacht ik dat het nog te vroeg was en ik even moet afwachten. Nu heb ik zondag niet getest en maandag begon ik toch te twijfelen door het slijm en de buikpijn. Ik deed in de ochtend een test en deze was positief. (Ongeveer 2,5 uur na mijn ochtendurine) Toen ik die avond nog een test deed, was deze weer negatief. Vanochtend teste ik nog een keer en deze was ook negatief. Kan ik er dan vanuit gaan dat ik een eisprong heb gehad of dat de testen toch niet goed werken? Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes
Je kan er vanuit gaan dat je een lh piek hebt gehad. Je eisprong vindt 1-2 dagen na je piek plaats, dus die komt dan vandaag of morgen
ja dat dacht ik ook, maar ik lees ook op sommige forums dat de test soms niet goed kan zijn? Heeft hier iemand ervaring misschien mee ?
Het valt mij op dat de tests beter reageren op ochtend urine. Die is geconcentreerder ... S avonds als ik test is hij ook vaak stuk lichter ofwel negatief... Denk dat je gewoon je eisprong hebt hoor
Ja zelf denk ik ook echt dat mijn eisprong geweest is. Wel iets later dan zou moeten, maar dat kan natuurlijk allemaal met de curettage te maken hebben. Ik waag het er sowieso op en ga er vanavond weer tegenaan .