Na een hele lange weg is onze dochter bijna 5mnd geleden geboren. De hoop op een 2e hebben wij heel sterk. Echter nog een keer het traject in zien wij (nog) niet zitten. Nu gaf mijn test onderstaand resultaat. Echt of een indroger?
Echt! Te breed, te roze en te duidelijk voor een indroger. Mijn test zag er op 10dpo bijna precies hetzelfde uit. Ik durf je al wel heel voorzichtig te feliciteren. Ik ga hard voor je duimen dat ie mooi donkerder mag worden!!
Ik vind hem duidelijker dan je vorige testen deze zie ik zonder te turen. Waar zit je in je cyclus ongeveer en was hij er binnen de afleestijd?
Paula ik heb werkelijk geen idee waar ik in mijn cyclus zit. Streep stond er binnen afleestijd. Werd bij opdrogen zo duidelijk.
Dat doe ik dus ook altijd bij een streep Ik bedoel: dan moet ie er toch weer staan? Ik denk nl ook positief!
nou, precies! Zonder gekheid: ik ga er altijd van uit dan als hij op 1 test staat, je hem ook moet zien op test nr 2, vandaar dat ik dus bij een streep niet meer drink tot mijn volgende plas (een half uur later of zo, want ik pers het er wel uit ) en dan moet daar toch echt een 2e streepje op staan.