Een pennenstreepje kun je helaas niet als positief rekenen. Maar misschien test je de komende dagen alsnog positief? Succes!
Ja waarschijnlijk wel . Ik zal met kruitvat of action test testen . Deze zijn helaas niet erg betrouwbaar
Ik zou er een predictor early tegenaan gooien. Ik had bij mijn tweede ook zo'n soort streepje bij mijn eerste test (was een clearblue plus), maar ik bleek dus wel zwanger
Ik had vorige week zaterdag ook zon test. Iets donkerder streepje. Zondag bloeding gehad. 4 dagen. Morgen voor zekerheid toch nog maar testen maar ik denk dat deze vals positief zijn, was het bij jou ook binnen afleestijd?
Ik heb de test weggelegd en keek pas later dus mocht hem sowieso niet als positief beschouwen. Ik begin nu ook bloed te verliezen dus weet voldoende. Maar als de jouwe nog donkerder is dan lijkt het me niet vals positief. Alleen 4 dagen bloedverlies klinkt niet goed. Ik hoop dat een andere test alsnog positief aangeeft.
Ja ben benieuwd, alleen ik denk dat het niet zo is hoor, lijkt me sterk na vier dagen menstruatie. Gaan we samen naar volgende ronde
Ja met een action test en negatief dus door naar volgende ronde Wist stiekem al wel hoor, hihi, hopelijk deze ronde raak voor ons, wanneer is jouw nod?