Ik zou idd even een eigen topic openenen. Ps, als de rechter test op de foto een ovulatietest is, dan is deze negatief. Een ovulatietest is pas positief als beide strepen gelijk zijn aan kleur. Zodra de streep bij de T lichter is dan de C streep is hij negatief. Het doen van een bloedtest is dan ook niet nodig geweest.
Nee, inderdaad niet verwacht. Waarschijnlijk heb ik dan een vroege ovulatie gehad. We hebben het ruim 1,5 jaar geprobeerd en nu we het loslieten gebeurde het opeens. Ik ben nu net 6 weken zwanger.
Lastig is dat! We hebben het 1,5 jaar geprobeerd en telkens omgaan met de teleurstelling. We lieten het nu los, partner zit in een burn-out en we waren er totaal niet meer mee bezig. Juist wanneer je het niet verwacht, gebeurt het. Hopelijk bij jullie ook snel!
Hele mooie testen! Je cyclus kan altijd een keer anders zijn met een eerdere of latere eisprong. En zaad kan ook meerdere dagen overleven. Gefeliciteerd!
Begrijpelijk…je emoties gaan vast alle kanten op…eerst ben je het anderhalf jaar lang aan het proberen met alle emoties van dien; teleurstelling, verdriet, frustraties, misschien ook boosheid. Dan probeer je heel sterk verder te gaan en het los te laten, wat ook veel energie moet kosten en dan ineens: zwanger! Soort emotionele achtbaan lijkt me… Hopelijk heb je al een beetje de tijd gehad om aan het idee te wennen dat je zwanger bent? Het nieuws en het gevoel overrompeld te zijn een beetje kunnen laten zakken. Hoop dat er spoedig ruimte komt om te genieten. We zijn geen machines die even ‘een knop om kunnen zetten’. Hoe positief ook, ook dit vraagt weer wat aanpassingen van je emoties. Neem je tijd en hopelijk kun je spoedig van je zwangerschap genieten.