help!!!! kan ik eindelijk testen... heb ik nog 1 test liggen van sensitest en wat denk je?? test weigert dienst!:x dwz:ik gebruik de midstreamtest van sensitest zoals gebruikelijk... er verschijnt geen controle streep maar wel een vage streep waar we die zien willen.... en ik voel me zwanger..... (maar dat is wellicht between the ears!) heeft iemand dit gehad?! duurt nog zo lang voor kruidvat open is...
Owh, wat vervelend! Heb ik zelf helaas nooit gehad, wat balen zeg! Heb je hem in een bakje urine gehouden of in de straal? Misschien is er niet genoeg opgekomen?? Sterkte met wachten!
hallo dames.... ik moest peuterzwemmen met dochter van 20 maanden maar hier dan mijn verhaal.... om 8:45 bij kruidvat, alles in mijn mandje en wat denk je? pin doet het niet! no problem loop wel naar de automaat... niet te geloven maar waar... dat ding is leeg:x ben eerst gaan zwemmen toen naar de dirx.... hadden enkel een predictor dus doe dat dure ding maar (wil het NU weten....) maar helaas... nega test kom ik benee zie ik de sensitest liggen.... met duidelijk 2 strepen!!!!!! misschien wat weinig urine opgeplast?!) nu denk ik dus dat ik zwanger ben... maar dat het zo pril is dat ik maar net aan HCG in mijn bloed heb.... (tis tenslotte 4 dagen voor nod....)
geprobeerd om foto te maken maar mijn toestel vind het moeilijk om 2 streepjes in beeld te brengen hahahaha
Ja das een algemeen probleemhier hahaha, ik zeg altijd: t gaat erom wat je ziet en niet wat de foto laat zien, hoop dat je over 2 daagjes een knaltest hebt meid!
Spannend! De Predictor heeft volgens mij meer HCG nodig dan de andere testen, dus het kan volgens mij wel. Nou, laat het weten!
leuk dat jullie allemaal zo mee leven! heb nu besloten me nu zwanger te voelen al is het heeeeeeeeeel pril, maar een lijn is een lijn en kan alleen met HCG ontstaan......
Voor een scherpe foto: Gebruik de macro knop op je camera: = Bloemetje Dan camera erg dicht op de test ongeveer 5 a 10 cm. Succes!
Klopt, Predictor heeft meer HCG nodig, maar NIET de vroege gebruiken hoor!!! Spannend, spannend! Is dat dit met hartje? Of de andere sensitest????