ik krijg die foto maar niet voor elkaar.. maar echt.... het is een streep! wellicht lichtroze maar een duidelijke streep! toen ik teste van mijn dochter had ik zo'n vage streep dat ie amper te zien was...... zoals mijn banner verraad durf ik mezelf nu wel als zwanger te beschouwen..... maar ik weet heel goed dat er van alles nog kan gebeuren hoor!
hallo deze test was van vrijdag, int midden zie je een lijntje weet nie of jullie het zien is een beetje vaag! 2 dagen ervoor had ik negatief nu zondag weer een test en wat denk je negatief!!! morgen is de nod heb geen ongi klachten aleen vorige week overgeven misselijk gespannen borsten en nog steeds trouwens ze zijn ook groter tepelhoven groot tepels anders dan normaal. aleen witverlies en geen bruin of bloed! wie kan mij helpen! zou ik dan tog weining hcg hebben of is het een miskraam? maar dan zou ik tog buikpijn moeten hebben of bloed of iets? liefs mara
hoi mara, je hebt dus net als ik vgroeg getest en ja... ik zie ook die streep! heb je voor de tweede een andere test gebrukkt? het is nl zo dat je met een vroege zwangerschap weinig HCG hebt en dus alleen ochtend urine meeste HCG hebt en de ene test reageert anders als de andere. kan ook zijn dat eitje niet nesteld en afsterft of niet genoeg voeding krijgt en afsterft immers 50% van de vrouwen krijgt op die manier een vmk zonder dat ze het in de gaten hebben worden dan wat later hevig ongesteld en ja dat voel je wle aankomen. das bij mij helaas het geval geweest dus ik hoop voor jou op beter! wacht even af tot na je nod en test een week later... succes
hai snoetetoet jeetjuh wat erg vooorje ja ik moet morgen ong worden en tjaaherg spannend nie echt tekens van menstruatie aleen beetje buikkramp dus erg spannend en w8 het maar af zou et nie gewoon kunnen zijn dat ik welnog zw ben maar dat de test het nie aangeeft twaren wel allebei kruidvat testen die van vrijdag en die van vanochtens xx