wat denken jullie is mijn test positief of niet??? 'k twijfel zelf doordat de testlijn wat doorlopen is. View attachment 42269
Ja, ik zie wel een lichte 2de streep. Zou voorzichtig gefeliciteerd willen zeggen, maar zeker weten doe ik t natuurlijk ook niet. Anders doe je na t weekend nog een test of zo een test die digitaal aangeeft hoever je bent als t zo is. Hou ons op de hoogte!! Hopelijk kom je met goed nieuws
Haha, wat een grapjas die TS , als deze al niet positief is!! Ik zeg dus ook overduidelijk positief! Gefeliciteerd meid.
Ik heb nog een test hier liggen ja, maar twijfelde wat om er vandaag al een 2de opnieuw te doen, maar als jullie allemaal denken positief ga ik me er dadelijk toch wel eens aan wagen, want ja nu ben ik natuurlijk ongeduldig om het te weten en het mijn ventje te vertellen hé maar wil hem ook geen 'valse' hoop geven.
hallo lieve mensen ik heb woensdag negatief getest gisteren positief (licht dun lijntje) kruidvat test ben al vanaf zondag ziek overgeven misselijk grote borsten vandaag weer ene test gedaan aleen nie met ochtendurine en had al koffie op zou dat invloed hebben op de test? test kwam namelijk negatief uit! mijn nod zou maandag zijn liefs mara
meid ik wil je geen slecht gevoel geven maar dat heb ik ook 2 maanden na mekaar voor gehad, overtijd en alles, gevoelige borsten, misselijk, .... maar toch negatieve testen en opeens kwamen ze dan toch door... nu heb ik totaal NIKS symptomen.. ja wat misselijk maar gisteren ook ganse dag op de pot gezeten en op mijn werk hangt de buikgriep dus is eerder van dat..
Dit kan idd invloed hebben op de test. Als je nog niet zo lang zwanger bent heb je weinig HCG in je urine en nog minder als je al wat gedronken hebt die dag. Dus niet gelijk zorgen maken en morgen weer testen met ochtend urine en zie dat die duidelijker is dan gisteren!
de maand voor ik zwanger was had ik ook alle symptomen die je maar kon denken. en toch niet zwanger. De maand dat ik positief teste had ik bijna niks van symptomen.
hallo lieve mensen oke ja ik had gister een lijntje dus ga ervan uit dat ik zw ben ga er straks weer 1 doen van te voren niks drinken. dus spannend woensdag had ik geen lijn en 2 dgn later wel dus dat zegt iets neem ik aan! bij mn eerste had ik ook 3 maande lang misselijkheid en overgeven enzo ben nu 6 mnd bezig dus hopelijk is het raak kga zo testen jullie horen straks meer liefs mara