Kruidvast test 2 v 5 euro met pipetje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Iris6weken, Jun 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Hallo dames,

Heb even een vraag over de kruidvat testjes met pipet,
    Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En wanneer teste je er positief mee?

Ik heb gister (1 dag voor nod) negatief getest. Terwijl m'n gevoel heel erg zegt, ik ben zwanger.. Nu durf ik niet vandaag weer te testen, wacht liever even tot morgen af.. Ook omdat ik eigenlijk helemaal niet weet of ik m'n oude cyclus weer terug heb ( 2 maanden terug ma gehad) ben wel al ongesteld geweest tussen door, 19 mei dus betekend dat ik nu op dag 28 zit.. M'n normaal gesproken cyclus..

Had op dag 13 en 14 steken in buik, ik denk echt de eisprong en op dag 17 een half uur krampen in m'n baarmoeder waardoor ik dacht ik word toch niet alweer ongesteld Heh!! Maar achteraf misschien een innesteling kunnen zijn?

Heb 'een soort' van getemperatuurd ;) maar heb nog steeds een hoge temp van 37,3

Ik teste namelijk nooit met de kruidvat testjes, altijd met cleurblue digital, alleen errug prijzig! ( daar 2 dagen voor nod negatief mee getest de vorige keer en op nod positief )

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kruidvat is erg gevoelig.....ik teste voor nod positief.;)
    Even afwachten maar....hoop voor je dat het weer raak is en dan een plakkerd ;)

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,009
    15,625
    113
    Nabij Utrecht
    Soort van getempd? Hoe heb je getempt dan?

De pijn op dag 13-14 kan ook van de groei vd eitjes zijn. Dan zou de kramp op dag 17 wel eens je eisprong zijn geweest en heb je een cyclus van 31 dagen deze keer.

4. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Ja niet helemaal betrouwbaar getempt.. Dacht eerst begin er niet aan en toen rond de 'eisprong' bedacht ik , ik doe het toch..

Ah ja dat kan natuurlijk ook! Het is namelijk best gek, voelde eigenlijk nooit m'n ei sprong en dat ik zwanger was wel.. Maar dat kan er ook mee te maken hebben dat je op elk dingetje let.. Ik wil misschien gewoon weer te graag.. Je wilt er niet teveel mee bezig zijn.. Maar ondertussen hè...! ;)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach dat hebben we allemaal hoor!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,009
    15,625
    113
    Nabij Utrecht
    Aangezien je niet volledig getempt hebt moet je saf nu ook niet gaan doen.
    Je temp is nu niet betrouwbaar.

7. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Nee dat is waar! Bedankt voor de reacties iig..
    Volgende ronde , als deze ronde niet raak is, maar aan de ovu testjes.. Dan weet ik iig of er een ei sprong plaats vind ;)

8. mave1978

mave1978 Actief lid

Oct 7, 2008
    181
    0
    0
    Papendrecht
    Prima test; ik testte er 9 dagen DPO positief mee. Zoontje is nu 4.5 maand :D.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,009
    15,625
    113
    Nabij Utrecht
    Dat klopt niet helemaal. Een ovu test vertelt je if je lh piek er is (wat vaak een ei laat springen), maar is nooit een garantie dat hij daadwerkelijk ook springt.
    Tempen geeft je wel de garantie dat het eitje gesprongen is.
    Als je echt zekerheid wil, zou je het allebei moeten doen ;)

10. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Is dat zo? Nooit geweten heb 1 keer eerder ovutestjes gedaan en toen ook meteen raak van m'n zoontje na eindelijk een jaar!

Maar dan geeft de ovu test dus wel bijv een piek aan dat er 1 op springen staat, maar het kan dus zijn dat het eitje helemaal niet springt? En wat gebeurt er dan?

Ben wel bang als ik en ga temperaturen en ovutestjes ga doen, helemaal gek word haha, maar dan heb je natuurlijk wel de zekerheid

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Alleen ovu zou ik doen hoor ;)
    Je weet tenminste dat je dan 14 dagen erna kan testen....of je echt alles moet willen weten van je cyclus?
    Het kan idd dat je ei niet springt ;)

12. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Weet je al meer? Hier net negatief getest met de kruidvat 2 voor 5 euro, maar wel zwangerschapkwaaltjes en zit nu op dag 29. Vorige cyclus was 28 dagen. Kan ik te vroeg getest hebben? Bij mijn eerste zwangerschap positief getest toen de cb 3+ aangaf. Bij de 2e (mk geworden in feb) positief getest met kv test en ook de cb die gaf aan 1-2 wk... Ik voel me zwanger maar de test is negatief 😢

13. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Ik ben ondertussen al ongesteld geworden! Had dit keer een cyclus van 30 dagen! Ben ik blij mee :) gelukkig pakt m'n lichaam het weer goed op! Dus we gaan weer met goede moed verder!

Ja je kunt te vroeg hebben getest.. Kan alle kanten uit.. Je maakt minder snel hcg aan.. Of je ei is later gesprongen dan je zelf dacht.. Of je bent niet zwanger.. Wat je natuurlijk niet wil dat dat het is ;)

Ik ga deze ronde iig niet meer te vroeg testen.. Wacht netjes een paar dagen.. Ik zie wel waar het schip strand! Was er even teveel mee bezig de afgelopen maand..

14. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Jammer iris6weken. Hier kan het nog alle kanten op. Vandaag cyclusdag 31. Nog geen tekenen van ongi te bekennen. Wel Al een aantal dagen weeïg misselijk gevoel. Af en toe een steekje of beetje krampjes in onderbuik en zo nu en dan een beetje gevoelige borsten. Als ik morgen niet ongesteld ben doen we in de ochtend opnieuw een test. Cyclus is onregelmatig, dus weet niet precies wanneer mijn eisprong was... Bij 1e zwangerschap teste ik positief toen de cb 3+ aangaf, maar dacht toen niet natuurlijk zwanger te kunnen worden ivm mmm. 2e keer teste ik positief toen de cb 1-2 aangaf. Volgens mij heb ik toen vrij vroeg positief getest. Helaas werd dit en mk. Succes in de volgende ronde!

Share This Page