Ik heb nu al een paar dagen vage streepjes. Ik heb getest met kv 2v5 en sensitest dipstick. De steepjes verschijnen na een paar minuten, nog net binnen de tijd zeg maar, maar worden niet duidelijker. Het zijn zeker geen overtuigende ik ben zwanger streepjes. Het is inmiddels een paar dagen na nod en dus ook nog niet ongesteld. Ik ga er maar vanuit dat het niks is en dat het indrogers zijn. Iemand enig idee of dit ook wel eens gehad? Groetjes Nena
Hier precies hetzelfde... De testen zij niet helemaal wit, maar ook staat er geen duidelijk streepje.. Vervelend hé! Ik lees mee.. Succes!
hebben jullie fot's, misschien een 2 druppels water er op als er dan een duidelijke 2de streep verschijnt is het goed en positief
Er staat een foto in mijn album van een test van een paar dagen terug. De testen die ik erna heb gedaan zijn ongeveer hetzelfde. Tijdens mijn zwangerschappen werden mijn streepjes elke dag veel duidelijker, nu niet.
Ik zie op je foto wel een streepje. Maar inderdaad wel erg licht. Hoe veel dagen zit er tussen deze test en de laatste?
In het echt was de test wel wat duidelijker, maar kreeg hem moeilijk op de foto. De test was van een paar dagen terug, dus had inmiddels al duidelijker moeten zijn lijkt mij. De streep op de sensitest was net zoiets. Ik ga straks denk ik even een andere test halen, een cb of zoiets, als ik niet ongesteld wordt voor die tijd.
Wat rot he dat je niet weet waar je aan toe bent. Zie trouwens wel een streepje op je test. Hopelijk snel duidelijker!
Op die met de zwarte achtergrond ziw ik duidelijk een streepje! Als je ongi niet ko.t gewoon met een aantal dagen nogeens testen. Ben benieuwd, laat je het ons weten?
Heb getest hoor! Cb plus hartstikke negatief!! Dus of: er is iets heel vroeg misgegaan of het waren toch echt indrogers. Nu maar wachten op mijn ongi! Bedankt voor jullie reacties.
hier ook! word er echt een beetje gek van vorige week donderdag was me nod test sinds donderdag al lichte streepjes ze worden niet donkerder maar ook niet lichter maandag was me hcg 13 (geprikt, ha zegt is negatief) ondertussen al 8 dagen overtijd en nog steeds dezelfde streepjes
Jennah nog een keer bloed laten prikken om te kijken of het wel vermeerderd.dat zouden ze eigenlijk moeten doen. Boven de 5 is idd zwanger en als 13 verdubbeld gaat het niet zo heel snel. Dan zou je namelijk 2 a 3 dagen later op 26 moeten zitten minimaal, dan op 52 en dan pas op 104 meestal stijgt het sneller maar ja niet bij iedereen. Xxx joyce
ja dames ook de cb digital geeft zwanger aan 1-2 weken maar de eerste test deed ik 10 dagen geleden sinds nu en 10 dagen had de test echt wel donkerder moeten zijn toch? ik heb er net nog even eentje gedaan en weer een licht streepje binnen de tijd, (gestest met zk) dus heb 4 merken in totaal gebruikt en allemaal licht positief misschien zijn er wel vrouwen die standaard meer hgc in het bloed hebben ofzo? maarja vreemd dat ik dan al 10 dagen overtijd ben.. ik ga deze week weer langs de ha
Je bent wel zwanger. Maarkan natuurlijk zijn da je ei tochlater is gesprongen, late innesteling maar wat ook zeker kan is dat je een mk hebt en dat je lichaam het nog niet ziet als een mk.
Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid Jennah! Hier nog steeds niet ongesteld, inmiddels een dag of 5 overtijd en ik ben echt in al die jaren dat ik menstrueer nog nooit zo ver overtijd geweest als ik niet zwanger was. Maar goed, test is nu toch echt negatief! Vreemd vreemd!
bedankt ik mag vanmiddag naar de ha, zal om een bloedtest vragen en misschien een echo als ze dat ook goed vinden en Nena77, weet jij al meer? uiteindelijk nog ongi geworden? ik heb zelf wel al 5 dagen krampen af en toe maar de ongi zet niet door? net weer een licht posi test,, ik ga nog failliet aan al die testen haha