Dat is wel heel jammer. Maar zou als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent nog een test doen. Want vind het wel vreemd dat die eerste wel aansloeg.
Huh?! Mijn vriendin heeft ook een vals positieve gehad, dikke vette streep op de test, eentje waar menigeen van ons van droomt.. Week later deed ze weer een test en die was negatief, naar de huisarts en bleek dat ze niet zwanger was (geweest).. huisarts zei dat het 1 op de 10000000000 (zo ongeveer dan) voorkomt dat de test hartstikke positief aangeeft maar toch vals is... maar het blijft k*t!!! Sterkte, Knuff..
Ja hij was dus dik vals positief want ben zojuist mega ongesteld geworden pfff ben er een beetje emotioneel van Dit heb ik dus al vaker gehad he Durf gewoon niet meer te testen de volgende keren Hier word ik dus zo onzeker van Bedankt iedereen
Sallie dat denk ik niet Als dat zo was had ik dan vanochtend alsnog niet posi moeten testen lijkt me niet dat hcg ineens uit me lichaam is toch? Heb in iedergeval toch met mijn huisarts gebeld omdat dit nu al de 3 of 4e x is in bijna anderhalfjaar tijd en nou mag ik dinsdag langskomen en krijg ik een gesprek met d'r Ben erg onzeker geworden bang dat ik iets heb waardoor het zich op de 1 of andere manier niet goed inkan nestelen ofZo ik heb hier geen verklaring voor namelijk
Wat naar voor je. het enige wat je kunt doen is echt niet terug kijken na afleestijd. Ik heb het ook ooit gehad met kv 2v5 eerst een echte tuurstreep en na afleestijd een duidelijke roze streep. Ik was niet zwanger, ook niet het idee dat er wel even wat zat of zo. Ookal weet je dat het niet klopt toch voelt het niet fijn.