Ik zie het streepje toch ook echt ! Bij mij was het streepje 4 dagen voor nod iets donkerder maar ook heel licht en kijk wat bij mij geworden is! Veel succes
Ik vermoed dat de vrouwen die een streep zien op hun telefoon kijken? Want ik kijk op een pc en daar zie ik echt niks. Misschien is de foto te groot op mijn beeldscherm maar stel dat er wel een streepje staat, dan is dat voor 4 dagen na je NOD niet echt hoopgevend... Ik hoop uiteraard dat ik het mis heb en dat je test morgenochtend duidelijker is!
Hi meiden! Thnx voor de reacties super fijn ! Ik heb nog niet getest ik ga morgen nog eens testen. Vond het ook niet echt een overtuigende uitslag en ben bang voor teleurstelling. Zal morgen de uitslag doorgeven. Super bedankt allemaal voor het kijken xx
Mijn eerste test zag er ongeveer zo uit als die van jou en l....nou zie handtekening. Wil je geen valse hoop geven maar t zou kunnen. Natuurlijk kan t ook nog alle kanten op gaan Succes morgen met testen.
Ik had gisteren een gelijkaardig testje, alleen was vanmorgen een nieuwe test alweer helemaal wit Ik duim voor je mee dat het bij jou wél positief is, want ik zie weldegelijk een streep! Succes!
Eigenlijk kan ik de klok erop gelijk zetten, wat betreft de eisprong en m'n menstruatie. Menstruatie nu 1 dag te vroeg maar ik twijfel idd of dit menstruatie was. Bruin bloed en zo weinig. Mijn normale menstruatie is gewoon helder rood etc etc. Ik wacht het even af.. Dat m'n ei later is geweest lijkt mij zo onwaarschijnlijk, zeker omdat ik al wat afspraken heb gehad bij de gyn wat betreft de metingen ed. En m'n ei was elke dag op dag 15 weg. Maar ik zeg nooit geen nooit meer .
Toch maar een test gedaan en hij is hartstikke wit. Pff beetje balen eigenlijk.... Heb ook meteen een ovu test gedaan deze is bijna positief. Hoop echt van harte dat niet m'n hele hormonen overhoop liggen, zooooo veel rondes al perfect en dan nu dit.. Of is het normaal dat je een bijna posi test hebt net na "ongi" (kan het ondanks de witte test nog steeds geen menstruatie noemen) Dat het schommelt ofzo? Mmh toch even flink balen, had toch stiekem wel goede hoop. Bluh even bijkomen
Als je ovu bijna positief is,... is wel raar hoor. Heb je met dezelfde test getest en met ochtend urine?
Nee niet met ochtend urine gewoon rond het tijdstip dat ik het berichtje plaatste. Daarom vind ik t ook raar mja