Ontpillen of misschien toch zwanger...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ella85, 14 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ella85

Ella85 Nieuw lid

14 okt 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Tja waar ga ik dit berichtje toch neerzetten, toch maar hier. Ik moet even me ei kwijt.
    De eerste week van september ben ik vergeten om de pil te slikken, die donderdag werd ik ongesteld. Dat ik dacht dan kan ik net zo goed stoppen met slikken. Maandag 7 september ben ik weer begonnen met de pil. Die vrijdag (11 sept) begon ik heel erg last te krijgen van misselijkheid en hele gevoelige tepels, veel plassen en sterk reukvermogen. Toen bedacht ik me opeens dat ik wel zwanger kon zijn, test was negatief. Toch maar voor de zekerheid de dokter gebeld en langs geweest. Deze gaf mij het advies om te stoppen met de pil, foliumzuur te slikken en het paar weken aan te zien. Vanaf wo 16 sept ben ik gestopt met de pil, die vrijdag kreeg ik ontrekkingsbloeding.
    Vanaf toen zijn mijn klachten erger geworden, gelukkig niet meer de hele dag misselijk. Maar wel erg moe, beetje duizelig, nog steeds gevoelige tepels, obstipatie, rommelende buik, steken onder de navel en erg veel jeuk onder mijn navel.
    Heel wat testen geprobeerd, maar negatief. Vorige week bloedgeprikt, ook hier kwam niks uit.
    Ik word helemaal gek van die onzekerheid, het houd me de hele dag bezig, ik moet het nu aan blijven kijken. Ik ben nog niet ongesteld geworden. Een kindje is meer dan welkom hoor! Zullen de klachten dan toch bij het ontpillen horen?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja, al je urinetesten zijn negatief en je hebt zelfs een bloedtest gehad die ook negatief is. Een bloedtest kan zelfs veel eerder aantonen of je zwanger bent dan een urinetest!

Zwangerschapssymptomen ontstaan door HCG.

Dus die klachten die je hebt, komen in elk geval niet van een zwangerschap helaas.

Je kunt ook van alles gaan voelen doorsat je maar blijft denken toch zwanger te zijn.

De meeste vrouwen hebben overigens nergens last van in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn.

Ik denk dus aan ontpillen. Je natuurlijke cyclus inclusief je natuurlijke hormonen komt op gang en je kunt allerlei klachten krijgen daardoor.

3. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    +1 klinkt mij ook meer als ontpillen

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht

+2 duidelijk geval van ontpillem zoals ik het nu lees.

Je zit overigens dus nu pas op cyclusdag 26 (18 sept als dag 1 gezien) en dus absoluut niet te laat volgens een gemiddelde cyclus (gem. 28 dagen).
    Hopelijk komt je menstruatie snel zodat je voor het eggie kan gaan (ik neem aan dat je nu gestopt bent om bewust zwanger te gaan worden?)

Deel Deze Pagina