Ik zit vandaag op 10 dpo. Ik weet het is nog vroeg, maar ik heb een test met extra hoge gevoeligheid van sensitibaby (sensitest) gebruikt. Zien jullie iets hierop?
Ik zie het ook heel licht, maar durf het niet te geloven. 10 dpo is natuurlijk nog erg vroeg. Ik verwacht over 4 dagen pas mijn menstruatie, maar had vanmorgen een drupje bloed bij het afvegen. Het was een klein beetje vermengd met slijm (sorry). Nooit eerder gehad 4 dagen voor nod. Ik hoop niet dat het een menstruatie betekent. Ik heb er een foto van maar durf die niet te plaatsen.
Inderdaad spannend hoor! Het kan een beetje bloed van de innestelling zijn. Ik zie wel een streepje en om je hoop te geven: ik heb heel wat testen versleten en alleen streepjes gehad als ik zwanger was, anders waren ze spierwit!
Ik zie t ook wel vrij duidelijk. Heb ook al veel sensitesten versleten, nooit vals positief gehad dus ik vind het er veelbelovend uitzien!
Oh echt? Sensitest geven dus geen valse strepen? Daar hoop ik op. Het bloed is maar even groot als een rijstekorrel, wel helderrood. En we hebben de afgelopen 3 dagen geen gemeenschap gehad, dus daar kan het niet van zijn. Heb dat eerder niet meegemaakt, daarom hoop ik op innesteling.
Zo weinig bloed kan van vanalles zijn. Kan zelfs zo zijn dat je te hard hebt geveegd en daardoor een minuscuul sneetje is ontstaan. Dat weet je nooit. Maar als het echt maar een druppeltje bloed is dan zou ik me daar zeker geen zorgen over maken. Het streepje zie ik ook duidelijk zonder te turen, dus veelbelovend. Ben benieuwd over 2 dagen!
Ik zie ook een 2e streepje. Op 10 dpo kun je trouwens prima positief testen hoor. Het is vroeg maar er zijn meerdere die positief teste op voor 10 dpo. #verdergeenervaringmetdezetesten#
Het bloed zit in de sliert slijm, heel scherp en dun en lang. Je ziet heel duidelijk dat het er een dikke slijm laag omheen zit. Het ziet er heel apart uit.
Ik zie m ook!!! Vriendin van mik had precies zulk soort slijm en roze bij t vegen 4 dagen voor nod, was waarschijnlijk innesteling want de kleine is nu alweer 3!
Hoe zeker ben je van je eisprong?? En hoe heb je die ontdekt? Het kan namelijk ook zijn dat de test gereageerd heeft op het lh hormoon en het slijm met bloed een ovulatiebloeding was. Hcg ontstaat namelijk pas na de innesteling en is pas na 2-3 dagen na de innesteling licht zichtbaar op een test. Als je dus gisteren de innesteling had (incl de kleine sliert helderrood bloed) kan de test nooit al hebben gereageerd op hcg namelijk
Ik ben niet zeker van wanneer precies mijn eisprong was. Het kan zijn dat die 2 dagen eerder was en dat ik gisteren dus 12 dpo was ipv 10 dpo. Ik twijfelde namelijk of ik op cd14 of cd16 een ovulatie had. Mijn temperatuur grafiek liet namelijk 2x een daling en stijging zien rond die 2 dagen. Ik weet niet zeker welke dag precies mijn eisprong was. Gisteren was de zw test zeeeer licht positief, moeilijk te zien. Morgen ga ik weer testen, dan is het 2 dagen verder en ben dan of 12 dpo of 14 dpo.
Je tempkaart kan je niet vanuit gaan omdat die totaal onbetrouwbaar is omdat je op heel veel verschillende tijden hebt getempt (tussen 04.00 en 08.00 uur). Ik zou gewoon even afwachten en over 3 dagen nogmaals testen.