Goedemiddag dames!! Tis all zo lang dat ik voor het laatst online ben geweest..maar ik ben er weer en met heel vreemd situatie/Nieuws.. Wij hebben in Juli ons verse tp..dat mislukt was..de maand erop..werd ik niet ongi..met ren negatieve test..dus ik wachten dat ik maar ongi word..NU NOG STEEDS NIKS!! Ik ben onsertussen op dag 67.. Heb 2X provera geslikt en nog steeds geen resultaat..nou voel ik me continu super slecht..vriendlief zegt continu ben je zwanger..en ik zeg gelijk..nee hoe? Heb al 2X getest..mt negatief resultaat.. Dus ik dacht net bij mezelf net..nou nog maar een poging wagen.. En BOEM knal positieve test.. Heb maandag me laatste provera nog op.. Nou vroeg ik me dus af.. Kan provera vals negatief geven? Of ben ik eindelijk echt zwanger ?? Heb de testen erbij geplakt... Iemand HELP ME !! Liefs.. Heel erg gestresst en door de war.
Volgens mij hartstikke zwanger! Voorbij de 4 weken (en wellicht al veel langer al). Ik zou wel ff navraag doen mbt de provera en of dit kwaad kan.
Wauw! Hartstikke zwanger? Gefeliciteerd! Toch spontaan gelukt? Ik zou voor je gemoedsrust even met je gyn bellen. Dat kan vast toch? Misschien is er wel een protocol voor 'provera en toch zwanger'.
Ja denk ook dat t al sinds augustus is dat we zwanger zijn!! Want ben sinds juli niet meer ongi geworden! En me clearblue zegt 3+ weken!
Spannend hé nou ben echt blij voor je hihi Wel moet je stoppen met de provera dat mag je niet gebruiken als je zwanger bent
Ik heb het even voor je opgezocht op het farmacotherapeutisch kompas (wat ook door alle artsen gebruikt wordt voor doseringen/bijwerkingen etc van medicatie) Gezien de geregistreerde indicatie niet van toepassing. Teratogenese: Gebruik tijdens het eerste trimester van de zwangerschap is in verband gebracht met genitale afwijkingen bij de mannelijke en vrouwelijke foetus. In epidemiologisch onderzoek zijn geen aanwijzingen gevonden voor een negatieve invloed op de lichamelijke, intellectuele, seksuele of sociale ontwikkeling bij kinderen die zijn blootgesteld aan medroxyprogesteron tijdens de zwangerschap. Farmacologisch effect: Er is meer kans op een verlaagd geboortegewicht waargenomen. Advies: Gebruik is gecontra-indiceerd.
Jaa heb idd gelezen dat rr heeeel ini mini kans is op afwijkingen.. Maar..tis toch nirt tot me doorgedrongen op t moment..zit ik alleen te denken dat die provera me baby weg doet ofzo.. Pff..kan niet wachten voor morgen..alles zinkt pas in als de dokter het vertel denk ik.
Eind augustus was laatste nega zwtest! Was toen op cyclus dag 42.. Toen kreeg ik provera voor het eerst.. Toen niks..2.5weken lter weer voorgeschreven..alleen eerlijk gezegd heb ik toen niet getest.. Als t wel toen was gebeurd..misschien dan wel positieve test..
Tja meid je kan t niet neer veranderen! Nu goed voor jezelf zorgen en genieten ervan. Komt vast goed xx