Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar goede en redelijk goedkope ovulatie testen. Iemand enig idee welke goed zijn? En vanaf welke cyclus dag begin je met testen? Ik heb wel eerder ovulatie testen gebruikt, maar altijd pas wanneer ik dacht mijn eisprong te krijgen, dus maar 1 of 2 dagen. Nu wil ik graag wat langer bijhouden.
Ik vond de zwanger en kids goed en voor een leuke prijs ( de zwangerschapstesten zijn bagger dus die niet kopen ) Ik weet niet hoe lang je cyclus is? Ik had een cyclus can 28-29 dagen. Ik begon op dag 9 met testen. Wanneer deze donkerder werd testte ik 2 ik per dag
Ik vond de ovulatietesten van 2-BeSure fijn! Ikzelf heb een cyclus van 28-30 dagen en begin dan op cyclusdag 10 met testen. Zodra ze donkerder worden ga ik over naar twee à drie keer testen per dag, en vaak vind ik mijn piek tussen cyclusdag 13-15. Het ligt er dus een beetje aan hoelang je cyclus is wanneer je moet beginnen met testen! Succes.
Ja ik wil dan ook als ze donker worden 2x per dag testen inderdaad. Ik hoop nu eindelijk dat er een goede ronde aankomt.. altijd kon ik mooi mijn piek vinden, ook geklust op de dagen, maar toch altijd ongesteld. Geen idee waar het aan ligt, nu maar eens goed opletten.. ik wil ook gaan temperaturen. Hoop dat ik wat wijzer word.