Ik zie het lijntje zeker, ik ben niet bekend met de testen. Als je twijfelt kun je een ander merk nemen dan ben je zeker
Iedereen bedankt voor de reacties. Vanmorgen nog zo’n zelfde test gedaan en deze was gewoon wit. Ik vind het niet erg, want we waren niet bezig met een nieuwe zwangerschap, maar voor vrouwen die al een poos bezig zijn of in de mmm zit, dan zou dit wel zuur zijn. In het echt was het streepje nog duidelijker dan op bovenstaande foto.
Ja, ik vond het ook best een duidelijk streepje. Heb er voor de zekerheid nog 1 gedaan vanmiddag en ze geven sowieso streepjes na afleestijd, maar goed dat is niet erg, daar is de afleestijd ook voor, maar vind het idd wel jammer en vreemd dat de eerste test een streepje gaf vlak na het doorlopen.
Nog even ter “experiment” vandaag nog een testje gedaan (er zaten 6 in het doosje) en blijkbaar geven deze testen dus altijd wel een heel vaag streepje. En ook geven ze behoorlijke indrogers. Misschien nog handig te weten voor andere vrouwen.
Het is ook nog echt een roze streepje ook! Bizar dat dat kan he. Tegenwoordig zoveel slechte testen .